سرخط خبرها

مربی بدنساز استقلال بازهم قهر کرد

  • کد خبر: ۲۱۹۲۲۰
  • ۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸
مربی بدنساز استقلال بازهم قهر کرد
یوسو سسما، مربی بدنساز استقلال بار دیگر به تمرینات این تیم مراجعه نکرده و چند روز است که تمرینات بدون حضور مربی بدنساز انجام می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یوسو سسما، مربی اسپانیایی استقلال از زمانی که به کادر فنی این تیم ملحق شده بار‌ها به دلیل مشکلات مالی و پرداخت نشدن مطالباتش به تمرینات استقلال مراجعه نکرده است.

دلیل عدم حضور این مربی در تمرینات استقلال دریافت نکردن مطالبات اعلام شده و هر بار که این مربی به تمرینات استقلال بازنگشته گفته شده باشگاه استقلال در پرداخت مطالباتش خلف وعده کرده است.


به تازگی نیز همان اتفاقات دوباره تکرار شده است. پیش از آغاز سال جدید یوسو سسما برای دیدار با خانواده‌اش راهی اسپانیا شد، اما همچنان در تمرینات استقلال حضور نیافته است.

دلیل غیبت این مربی در تمرینات استقلال پرداخت نشدن مطالبات اعلام شده و این مربی به گوش مسئولان باشگاه استقلال رسانده تا زمانی که مطالباتش پرداخت نشود راضی به بازگشت نخواهد بود.

سسما به شدت از وضعیتی که برایش به وجود آمده ناراضی است و این موضوع را به اطلاع جواد نکونام نیز رسانده است، اما در عمل جواد نکونام قادر به حل این مشکل نیست و مسئولان باشگاه استقلال هستند که باید مطالبات این مربی را پرداخت کنند.  

باید دید آیا در روز‌های آتی مدیران باشگاه استقلال مطالبات این مربی را پرداخت خواهد کرد تا یوسو سسما به ایران بیاید و در تمرینات تیمش شرکت کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->