حماس: از خواسته‌های اساسی خود کوتاه نخواهیم آمد | هیات حماس به قاهره می رود لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران نخست وزیر سابق اسرائیل: ما از جنگ غزه پیروز خارج نخواهیم شد «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است اعتراض رژیم صهیونیستی به سفر رئیس سیا به قاهره واکنش اسرائیل به تصمیم ترکیه برای تعلیق مبادلات تجاری رئیس سیا وارد قاهره شد حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه گوترش: از شمار زیاد خبرنگاران کشته شده در غزه شوکه و وحشت زده‌ام تحریم‌های جدید انگلیس علیه شهرک‌نشینان اسرائیلی تعلیق مبادلات تجاری ۹.۵ میلیارد دلاری ترکیه با اسرائیل تمجید گروه‌های مقاومت فلسطین از مردم و نیروهای مسلح یمن پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند تجهیزات جاسوسی صهیونیست‌ها در تیررس حزب‌الله لبنان راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از غزه + فیلم و تصاویر (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازداشت دانشجویان حامی فلسطین در دانشگاه نیویورک یمن از آغاز مرحله چهارم تشدید عملیات علیه اسرائیل خبر داد (۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) واکنش وزیر امور خارجه به سرکوب دانشجویان معترض آمریکایی سفیر فلسطین در مقر سازمان ملل در وین: دیگر در جلسات گزارشی از غزه ارائه نمی‌دهم تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی مجلس| چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
سرخط خبرها

تقدیر النخاله از ایران و تاکید بر ناکامی اسرائیل

  • کد خبر: ۲۲۱۵۹۶
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
تقدیر النخاله از ایران و تاکید بر ناکامی اسرائیل
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که رژیم صهیونیستی با وجودی که وارد هفتمین ماه تجاوزات پیاپی به نوار غزه شده، نتوانسته است به هیچ یک از اهدافش دست یابد.

به گزارش شهرآرانیوز، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت: در حالی وارد هفتمین ماه تجاوز رژیم صهیونیستی شده ایم که این رژیم هیچ یک از اهدافش را محقق نکرده، بلکه روز به روز در حال عقب نشینی است.

وی خاطر نشان کرد مقاومت در غزه حضور قدرتمند و متمایزی را در میدان و در موضع سیاسی ثبت کرده است.

النخاله تاکید کرد نبرد طوفان الاقصی نتیجه برنامه ریزی و تلاش‌های گسترده رزمندگان مقاومت در صحنه میدانی بود.

وی افزود گروه‌ها و نیرو‌های مقاومت در منطقه دوشادوش ملت فلسطین به حمایت از آنها پرداختند به ویژه جمهوری اسلامی ایران که تلاش‌های گسترده‌ای انجام داده است.

النخاله: بدون حمایت ایران قادر به مقاومت نبودیم

النخاله خاطر نشان کرد اگر حمایت روشن و گسترده جمهوری اسلامی ایران نبود، ما قادر به این ایستادگی و مقاومت بزرگ در طوفان الاقصی نبودیم.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی گفت دشمن تحت عناوینی همچون پایان دادن به مقاومت و بازگرداندن اسیران خود، تجاوز به غزه را آغاز کرد، ولی پس از گذشت ۶ ماه هیچ یک از اهدافش محقق نشد.

وی تاکید کرد ما گام بزرگی را در مسیر رسیدن به لحظه پیروزی نهایی برداشته ایم.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->