حمله اسرائیل به غرب رفح پنج شهید برجای گذاشت + فیلم (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) المیادین جزییات موافقت حماس با طرح آتش بس پیشنهادی را منتشر کرد آرایش جنگی تانک‌های رژیم صهیونیستی در ۲۰۰ متری گذرگاه رفح دبیرکل اتحادیه عرب: اسرائیل برای رفح نقشه شومی دارد حمله پهپادی دیگر مقاومت عراق به اهداف اسرائیلی؛ این‌بار جولان اشغالی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) استقبال ایران از پاسخ حماس به طرح سیاسی پایان جنگ علیه غزه دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق
سرخط خبرها

ارتش اسرائیل از وحشت دستورالعمل‌های جدید صادر کرد

  • کد خبر: ۲۲۱۶۳۳
  • ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷
ارتش اسرائیل از وحشت دستورالعمل‌های جدید صادر کرد
ارتش رژیم صهیونیستی که تا دیروز ادعا می‌کرد هیچ تغییری در دستور العمل‌های شرایط جنگی نداده، از موضع خود عقب نشینی کرده و تغییرات گسترده‌ای را در این رابطه اعلام کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی کان، در گزارشی اعلام کرد، فرماندهی جبهه داخلی دستور العمل جدیدی را در سایه احتمال واکنش ایران صادر کرد.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش (رژیم صهیونیستی) شامگاه شنبه اعلام کرد، از فردا صبح تمامی فعالیت‌های آموزشی تعطیل و تجمع‌های بالای یک هزار نفر نیز ممنوع خواهد بود.

او علت این اقدام را آماده سازی برای حمله ایران اعلام کرد و افزود، هیچ امتحانی در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های سرتاسر (فلسطین اشغالی) برگزار نخواهد شد و در عین حال مسافران نیز توجه داشته باشند که زمان فرود و برخواست هواپیماهای مسافربری نیز بنا به شرایط تغییر پیدا می‌کند.

این خبر در حالی اعلام شد که هلیل پیتون خبرنگار شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد، محافل امنیتی اسرائیلی بر این باورند که حمله ایران امشب انجام خواهد شد.

براساس دستور العمل جبهه داخلی این محدودیت‌ها تا روز دوشنبه ادامه پیدا خواهد کرد.

در کنار مراکز آموزشی، فعالیت‌های ورزشی، فعالیت‌های کمپینگ و نیز برگزاری کنسرت نیز به دستور فرماندهی جبهه داخلی لغو شده‌اند.

همچنین بنا به دستور جبهه داخلی ، تظاهرات اعتراض آمیز گسترده ای که در سرتاسر فلسطین اشغالی در حال برگزاری بود نیز نیمه تمام به پایان رسید.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->