سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا مستند گزارشگر مشهدی به تصویر کشیده شد | صدای ماندگار کشتی در قاب تلویزیون مهدی عبدی: مثلث خط حمله پرسپولیس خطرناک می‌شود
سرخط خبرها

روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال

  • کد خبر: ۲۲۲۸۸۸
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال
درحالی که نصرالله خواجه گیری اعلام کرده رابطه خوبی با نکونام دارد، اما شنیده‌ها حکایت از تیرگی روابط دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، نصرالله خواجه گیری هفته‌ها است به عنوان سرپرست تیم استقلال در نشست‌های هماهنگی قبل از بازی حاضر می‌شود و در بازی‌های استقلال نیز دائما روی نیمکت حضور دارد.

این فرد ناآشنا برای هواداران باشگاه استقلال درحالی به این سمت بزرگ رسیده که هیچ سابقه‌ای در باشگاه استقلال ندارد. حال حتی اگر سوابق او در باشگاه استقلال را نیز نادیده بگیریم، این شخص روابط چندان مطلوبی هم با نکونام ندارد و گفته می‌شود سرمربی استقلال راضی به حضور او در جایگاه سرپرستی استقلال نبود.

عمده دلیلی که میان نکونام و خواجه گیری شکاف ایجاد کرده این است که سرپرست کنونی استقلال منصوب علی خطیر است و جواد نکونام از ابتدای فصل دوست داشت افرادی به عنوان سرپرست در این جایگاه قرار بگیرند که اولا استقلالی باشند و در ثانی رابطه خوبی با او داشته باشند.

خواجه گیری اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کرده رابطه مطلوبی با سرمربی استقلال دارد، اما این اظهارات او چندان با واقعیت همخوانی ندارد و درباره تیرگی روابط سرمربی استقلال با آقای سرپرست بار‌ها در محافل فوتبالی صحبت به میان آمده است.

البته بعید است با توجه به زمان اندکی که که تا پایان لیگ برتر باقی مانده تغییری در پست سپرستی استقلال ایجاد شود، اما اگر نکونام به عنوان سرمربی فصل بعد هم در استقلال باشد قطعا خواجه گیری دیگر سرپرست این تیم نخواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->