معاون هنری اداره تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی شد «جمعه‌بازار کتاب مشهد» در جمعه بارانی مشهد (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تصاویر «زهرا خوشکام» همسر علی حاتمی درگذشت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت مرگ بروسلی چه بود؟ نقد و بررسی فیلم سینمایی «مست عشق» در برنامه هفت (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) مصطفی رحماندوست: خلق نگاه تازه از دنیای کودکان در شعر رضوی نیاز این حوزه است بر مدار نور به پیشواز میلاد هشتمین نور | افتتاح نمایشگاه خوشنویسی طلاب حوزه علمیه در آستانه میلاد حضرت رضا (ع) روایتی کافکایی از یک طنز تلخ | گفتگو درباره رمان «کمیته» رونمایی از نقاشی پرحاشیه چارلز سوم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم «زخم کاری» و «سووشون» در انتظار پخش از شبکه نمایش اگر دستت را رها کردم روایت‌های دیده نشده از زائران امام رضا (ع) «حماسه» جاری در ادبیات «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب استقبال از «مکس دیوانه» در جشنواره کن
سرخط خبرها

آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۲۲۹۵۲
  • ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۷
آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (یکم اردیبهشت ۱۴۰۳)
فیلم سینمایی تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۳۰ هزار و ۴۶۴ بلیت در   ۷۳۹ سانس،  ۱۵ میلیارد و   ۹۵۸ میلیون و  ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است.

 به گزارش شهرآرانیوز، فیلم‌های سینمایی پرفروش در سینما‌های خراسان رضوی طی هفته گذشته (از  ۲۵ تا  ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) به شرح زیر است: 

۱- فیلم سینمایی تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی، با فروش ۳۰ هزار و ۴۶۴ بلیت در   ۷۳۹ سانس،   ۱۵ میلیارد و   ۹۵۸ میلیون و  ۳۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۲- فیلم سینمایی سال گربه به کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، با فروش  ۲۱ هزار  ۶۷۵ بلیت در  ۶۳۵ سانس، ۱۱ میلیارد و  ۴۰۳ میلیون و  ۲۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ آغاز شده است.

۳- فیلم سینمایی بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده، با فروش  ۱۰ هزار   ۷۰۶ بلیت در   ۴۹۰ سانس،  ۶ میلیارد و   ۴۷ میلیون و   ۷۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۴- فیلم سینمایی  ایلیا جستجوی قهرمان کارگردانی سیدعلی موسوی‌نژاد، با فروش   ۳ هزار و ۸۸  بلیت در   ۱۷۸ سانس،   ۱ میلیارد و ۴۳ میلیون و  ۷۵۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۵- فیلم سینمایی آسمان غرب به کارگردانی محمد عسگری، با فروش  هزار و  ۹۸۳ بلیت در  ۱۰۷ سانس،   ۸۹۶ میلیون و   ۱۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۶- فیلم سینمایی آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، با فروش هزار و ۵۱۲ بلیت در  ۱۰۹ سانس،  ۸۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۷- فیلم سینمایی نوروز به کارگردانی سهیل موفق، با فروش هزار و ۴۰۶ بلیت در   ۱۰۰ سانس،  ۴۹۷ میلیون و   ۸۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ آغاز شده است.

۸- فیلم سینمایی  پرویز خان به کارگردانی علی ثقفی، با فروش   ۲۲۹  بلیت در   ۴۴ سانس،   ۱۳۹ میلیون و   ۵۰۰ هزار ریال فروش داشته است. اکران این فیلم از ۲۱ اسفند ۱۴۰۲

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->