سرخط خبرها

«زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۸۳۶۸
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
«زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» ساخته امیراطهر سهیلی روی پرده سینما رفت + فیلم
فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» روی پرده سینماهای مشهد و تهران رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم سینمایی «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌‎اند» اولین فیلم سینمایی امیراطهر سهیلی، که جایزه بهترین فیلم بلند داستانی جشنواره مستقل کالیفرنیا (IndieFEST) را نیز کسب کرده است، ۲۶ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ در مشهد و تهران به صورت هم‌زمان اکران و با حضور عوامل فیلم افتتاح شد.

در خلاصه داستان این فیلم که لعیا زنگنه به عنوان تنهابازیگر فیلم در آن نقش‌آفرینی می‌کند، آمده است: «هزاران سال قبل یونس شک می‌کند، می‌لغزد و آن‌جا که باید داستانش در اوج تمام شود طعمه ماهی می‌گردد و شکم ماهی آغاز داستان یونس می‌شود و اکنون هزاران سال بعد ژاله شک می‌کند، می‌لغزد و آن‌جا که باید داستانش در اوج تمام شود، "زنانی که با گرگ‌ها می‌دوند" آغاز می‌گردد».

یک فیلم تجربی

سعید سهیلی در حاشیه افتتاحیه این فیلم در سینما هویزه مشهد گفت: درواقع سینما مدیوم‌های مختلفی داشته است. علاوه بر قالب‌های مختلف سینما کارگردان‌ها به علل متفاوتی دست به فیلمسازی می‌زنند. امیراطهر سهیلی را می‌شناسیم و می‌دانیم که او سینما را بلد است، اما بر اساس آنچه امروز اکران شد می‌توان گفت صرفا یک فیلم تجربی ساخته است. به آن معنا که فیلم تجربی در تجارب انسان‌ها و کارگردان‌ها باید برای بهبود روند ساختشان حضور داشته باشد.

این کارگردان افزود: امیراطهر سهیلی نیز با چنین فیلمی قصد کسب تجربه را داشته است.

علی عظیم‌زاده مدیر فیلمبرداری اثر نیز  عنوان کرد: تصویربرداری در لوکیشن پدافند غیرعامل مشهد انجام شده است و سعی کردیم امکانات خوبی را فراهم کنیم تا تصویربرداری به بهترین شکل ممکن انجام شود. دکور در پدافند هوایی شرق مشهد اجرا شد و تمام پروسه تصویربرداری فیلم در همانجا بود.

تهیه کننده این فیلم محمدرضا شرف‌الدین، نویسنده فیلمنامه امیراطهر سهیلی و حسام سامری‌زاده، تدوین‌گر حسن حسن‌دوست، مدیر فیلمبرداری علی عظیم‌زاده، مدیر تولید حسین رستم‌پور، طراح صحنه میثم نویریان، طراح لباس محبوبه سلطانی، مدیر جلوه‌های ویژه علی ابراهیمی ثانی، مدیر چهره‌پردازی امید گلزاده، مجری چهره‌پردازی رعنا فلاحیان و صدابردار محسن طیبی است.

موسیقی این فیلم با میلاد قنبری، صداگذاری حسن مهدوی، مدیریت دوبلاژ محمدرضا صولتی، طراحی گرافیک سینا افشار و تدارکات با حامد نسطورپور طهرانی است.

همچنین دستیار اول کارگردان حسام سامری‌زاده، مدیر برنامه‌ریزی رضا شریفی، منشی صحنه مهتاب شهرابی، روابط عمومی علیرضا گران‌پایه، عکاس اردلان آذرمی، دستیار فیلمبردار مهدی حسینی و مدیر صحنه فرهاد رضایی هستند.

گروه کارگردانی این فیلم سینمایی را نیز مهتاب جامعی و مسعود زرگران و سرمایه‌گذاران را امیراطهر سهیلی و جواد نظری تشکیل می‌دهند.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->