بیش از ۳۶ هزار نفر از ایرانیان خارج از کشور به مسعود پزشکیان رای دادند مخبر به دیدار پزشکیان رفت کدام شهرستان‌های خراسان رضوی بیشترین مشارکت را در انتخابات داشتند؟ مردی برای ایران | درباره دکتر مسعود پزشکیان، نهمین رئیس جمهور منتخب مردم دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم با رهبر معظم انقلاب | حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود + فیلم و عکس مراسم تنفیذ ریاست‌جمهوری چه زمانی برگزار خواهد شد؟ مهم‌ترین مطالبات مشهد و خراسان رضوی از دولت چهاردهم اعتماد مردم، مهم‌ترین سرمایه رئیس‌جمهور منتخب برای ایران... جلسات رای اعتماد به وزرای دولت چهاردهم، شهریورماه برگزار می‌شود اذعان روزنامه صهیونیستی به شکست نتانیاهو | حماس حکومت را در غزه در دست خواهد داشت نامه اعتراض‌آمیز سفیر ایران در سازمان ملل به شورای امنیت در پی ادعاهای واهی اتحادیه عرب مقام سابق صهیونیست خواستار سرنگونی کابینه نتانیاهو شد ایتالیا پیروزی پزشکیان را تبریک گفت | تاکید بر تقویت روابط دیپلماتیک درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان در تل آویو + فیلم وزیر خارجه انگلیس: برای برقراری آتش‌بس در غزه از تمام ظرفیت‌های دیپلماتیک استفاده می‌کنم جلیلی با رئیس جمهوری منتخب دیدار کرد صهیونیست‌ها برای توافق با حماس کوتاه آمدند | هیات اسرائیلی و رئیس سیا به دوحه می‌روند توصیه‌های عجیب ترامپ به بایدن در برخورد با منتقدان! تظاهرات هزاران شهرک‌نشین صهیونیست در سرزمین‌های اشغالی
سرخط خبرها

حمله حزب الله به سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها موشک

  • کد خبر: ۲۲۶۱۲۹
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
حمله حزب الله به سرزمین‌های اشغالی با ده‌ها موشک
منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از حملات جدید حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی با پرتاب ده‌ها موشک خبر دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، منابع مطلع در این باره اعلام کردند که حزب الله لبنان ۴۰ موشک به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی و بلندی‌های اشغالی جولان شلیک کرده است.

بر پایه این گزارش، آژیر‌های خطر در شهرک‌های شمال فلسطین اشغالی به صدا درآمدند.

منابع رسانه‌ای صهیونیستی نیز در این باره اعلام کردند که در پی حمله حزب الله با ۶۵ موشک، چند صهیونیست مجروح شده‌اند.

طبق گفته این منابع، برخی موشک‌های پرتاب شده به پایگاه رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان اصابت کرده است.

منابع رسانه‌ای همچنین تصاویری را از لحظه برخاستن دود از پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در بلندی‌های اشغالی جولان منتشر کرده‌اند.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بار‌ها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->