تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در مشهد (۶ اردیبهشت) ایجاد ۳۰۰ هزار طرح اشتغالزایی در سال ۱۴۰۳ | سقف تسهیلات اشتغال امسال افزایشی ندارد تعرض به زنان عزادار به بهانه شرکت در مراسم ترحیم نوشیدنی‌های مفید برای میان وعده کودکان چیست؟ قانون مهریه چند سالی است که معطل مانده است بی‌خوابی نشانه چه بیماری‌هایی است؟ تاخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی + ویدئو با جوراب خوابیدن خوب است یا بد؟ تداوم وزش باد و بارش باران در کشور (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می‌شود یا فراموش؟ سبزی مقوی برای رشد انفجاری مو‌ها | اسفناج منبع سرشار از فولیک اسید است آغاز نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ | رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) لزوم برنامه‌ریزی‌های کلان در شناسایی زودهنگام کودکان مبتلا به اختلالات تکاملی کلاهبرداری‌های آنلاین | وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟ از چند سالگی پیر محسوب می‌شویم؟ شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها
رئیس بسیج رسانه استان:

خراسان، موفق‌ترین روزهای مدیریت رسانه‌ای برای عبور از بحران را پشت سر گذاشت

  • کد خبر: ۲۲۶۲۱
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۳
خراسان،  موفق‌ترین روزهای مدیریت رسانه‌ای برای عبور از  بحران را پشت سر گذاشت
رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با اعلام تلاش‌های موفق خبرنگاران در انعکاس اخبار کرونا از فعالیت چشمگیر رسانه‌های خراسان رضوی در اطلاع‌رسانی اخبار و گزارش‌ها در روزهای کرونایی تقدیر کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، عباس محمدیان گفت: اهالی رسانه در این استان مانند همیشه پیشرو در اطلاع‌رسانی صحیح، دقیق و به موقع در بحران بودند و خراسان رضوی موفق‌ترین روز‌های مدیریت رسانه‌ای و جریان‌سازی برای عبور از یک بحران را پشت سر گذاشت.
وی ادامه داد: امیدوارم با عبور از این روز‌ها جریان پرتلاش اطلاع‌رسانی در رسانه‌های این استان همچون گذشته ادامه یابد و مشکلاتی که برخی از خبرنگاران در بحران کرونا با آن روبرو هستند نیز تدبیر و برطرف شود.
وی یادآور شد: سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی با ایجاد کمپین رسانه‌ای از اولین روز شروع بحران کرونا هم‌افزایی خوبی بین مدیران روابط عمومی و رسانه‌ها ایجاد کرد و الگوی موفقی در کشور ارائه داد.
محمدیان اعلام کرد: به پاس قدردانی از زحمات خبرنگاران و عکاسانی که به صورت میدانی و ویژه‌ای اخبار مربوط به بحران کرونا را از طریق کمپین رسانه‌ای کرونا پوشش دادند تقدیر ویژه‌ای از ۲۲ نفر انجام می‌شود.
گفتنی است؛ اعتبار و زارع (تی وی پلاس)، وحید بیات وحبیب قاآنی (قدس)، لاله کوثری، مصطفی عباسی (شهرآرا)، سهامی و مومنیان (خبرگزاری فارس)، محدثه زارع (ایسنا)، مرجان فرهمند (همشهری)، سعید دیده‌بان (خبرنگار کاشمر)، علی طوسی (صدای مشهد)، رستم‌زاده (اخبار مشهد)، رحیمی عنبران، احسان فکور، پویان (صداو سیما)، وطن پور و صدقی (سایه)، محسن رضوی (اقتصاد آسیا)، ضیایی (روزنامه ایران)، نقندری (جنبش مطالبه)، حسام الدین (آوای قوچان) عکاسان و خبرنگارانی هستند که مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->