اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
سرخط خبرها

تئاتر در انتظار حمایت و همراهی

  • کد خبر: ۲۲۷۲۸
  • ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۷
تئاتر در انتظار حمایت و همراهی
مدیر کل جدید هنر‌های نمایشی اظهار امیدواری کرد که خدمت به تئاتر با حمایت و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ممکن شود.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه معارفه و تکریم مدیر کل جدید و سابق هنرهای نمایشی در جلسه شورای مدیران معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز شنبه ۱۶ فروردین‌ماه برگزار شد.

 

در این مراسم با حضور سیدمجتبی حسینی معاون امور هنری و مدیران معاونت، قادر آشنا مدیر کل هنرهای نمایشی معارفه و از خدمات شهرام کرمی مدیر کل سابق قدردانی شد. 

 

کرمی در این جلسه با قدردانی از معاونت هنری گفت: هنرهای نمایشی با توجه به ویژگی و ظرفیت‌های آن، به توجه و حمایت‌های بیشتری نیاز دارد و امیدوارم با توجه به درایت، تجربه و تعامل قادر آشنا، اتفاق‌های خوبی در تئاتر رخ دهد. 

 

آشنا نیز در این جلسه با قدردانی از شهرام کرمی گفت: امیدوارم با حمایت و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاونت امور هنری، بتوانیم خدماتی را برای تئاتر کشور انجام دهیم. 

 

در این جلسه، حسینی حکم آشنا را به مدیر کل هنرهای نمایشی تقدیم کرد و لوح سپاس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به کرمی اعطا شد.

 

شهرام کرمی که در اسفند سال ۱۳۹۶ حکم مدیرکلی اداره هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کرده بود و جانشین مهدی شفیعی در این سمت شده بود هفته آخر اسفند ۱۳۹۸ از مقام خود استعفا داد. وی در تشریح دلایل استعفایش گفت: محدودیت‌های موجود به ویژه در حوزه اعتبارات و مطالبه بر حق و تسویه نشده هنرمندان یکی از از اصلی‌ترین دلایل استعفای من در کنار پایان مأموریت دو ساله ام بود.

 

از سوی دیگر احساس می کنم که بعد از دو سال کار فشرده و همراهی برای پاسخگویی به نیازها و مطالبات خانواده محترم، شریف و عزیز تئاتر کشور دیگر توان و نیروی لازم برای همراهی تمام قد با این خانواده عزیز را ندارم و بدون هیچ تردیدی حضور نیروی جدید در این حوزه می تواند کارها و چرخ امورات تئاتر کشور را با قدرت بیشتری به حرکت درآورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->