تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت

  • کد خبر: ۲۲۷۲۹۰
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
تجلیل از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی در دهه کرامت
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: یکی از برنامه‌های ما برای دهه کرامت تجلیل از مدال آوران خراسانی است که طی سال گذشته در میادین بین‌المللی خوش درخشیدند.

علیرضا تاج فیروز در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در دهه کرامت اظهار کرد: یکی از برنامه‌های ما برای دهه کرامت تجلیل از مدال آوران خراسانی است که طی سال گذشته در میادین بین‌المللی خوش درخشیدند. این مراسم در حرم مطهر رضوی با حضور وزیر ورزش و و جوانان، تولیت آستان قدس رضوی، برخی روسای فدراسیون‌ها و مسئولان استانی، ۲۷ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد و از ۱۵۰ مدال‌آور خراسانی تجلیل خواهد شد. ضمن اینکه از ورزشکاران کشور که مدال‌های خود را تقدیم آستان قدس رضوی کردند، تجلیل خواهد شد.

وی افزود: این نشست برای اولین بار است که به این صورت برگزار می‌شود که برای انگیزه‌ای برای مدال آوران بوده و انگیزه برای ورزشکارانی است که می‌توانند در آینده ورزش خراسان رضوی نقش آفرینی کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: همچنین همایش پیاد‌ه‌روی عمومی صبح و نشاط در حد فاصل میدان شریعتی (تقی‌آباد) تا پارک کوهسنگی (جمعه ۲۸ اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود و در نهایت به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایای ارزنده‌ای تقدیم خواهد شد. این برنامه با مشارکت هیات ورزش‌های همگانی خراسان رضوی و مشهد، شهرداری مشهد، سپاه امام رضا (ع) و آموزش‌و پرورش انجام می‌شود.

تاج فیروز در ادامه اظهار کرد: برنامه تجلیل از مراکز مشاوره وابسته به معاونت جوانان وزارت ورزش نیز در مشهد با حضور وزیر ورزش و معاون وزیر برگزار خواهد شد.

وی افزود: سیزدهین دوره جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت از روز ۱۷ اردیبهشت از مرز شلمچه در خوزستان شروع شده و ورزشکاران بعد از پشت سر گذاشتن استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، اصفهان، یزد و خراسان جنوبی، وارد خراسان رضوی می‌شوند که دونده‌های سایر استان‌ها در مسیر داخل استان با دوندگان همراهی می‌کنند؛ و سرانجام در روز ۳۱ اردیبهشت ماه هم زمان با ولادت امام رضا (ع) در حرم امام رئوف به کار خود پایان می‌دهند.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: مسیر عبور کاروان امام رضا (ع) از مدینه تا مرو است که امسال در قسمت داخل ایران برگزار می‌شود، اما برنامه‌ریزی کردیم که از سال آینده بتوانیم از کشور‌هایی به جز ایران آغاز کنیم.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->