آخرین تحولات بازار سکه و طلا (۸ تیر ۱۴۰۳) برگشت وجه بیست میلیارد ریالی به شاکیان املاک در مشهد با ۱۰ موبایل پرفروش از برند‌های مختلف آشنا شوید + جزئیات و تصاویر (۷ تیر ۱۴۰۳) سقف اجاره‌بها مشخص شد | رقم‌های جدید روز‌های آینده به استان‌ها ابلاغ می‌شود طلا و سکه را در مشهد چند بخریم؟ (۷ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، دلار و ارز دیجیتال (۷ تیر ۱۴۰۳) | پیشتازی هر گرم طلا در کانال ۳.۴ میلیون تومان قیمت خودرو‌های خارجی امروز در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) | جک جی ۴، ۸۳۰ میلیون تومان قیمت خودرو‌های داخلی در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) | پژو ۲۰۷، ۸۰۸ میلیون تومان شد اقتصاد، اولویت اول دولت آینده باشد مطالبه معدن کاران خراسانی برای اصلاح تعرفه واردات ماشین آلات معدنی ارزهای دیجیتال نزولی شدند (۷ تیر ۱۴۰۳) تجربه دلار پس از انتخابات ریاست‌جمهوری دوره‌های گذشته چه بود؟ پیاز و سیب زمینی کیلویی چند؟ | قیمت انواع میوه و صیفی جات در مشهد (۷ تیر ۱۴۰۳) متوسط قیمت خرید و فروش مسکن در سال ۱۴۰۲ چقدر بود؟ قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو در تیرماه ۱۴۰۳ مشخص شد+ جدول هوادارن سعید جلیلی در انتظار حضور او در استادیوم تختی مشهد قیمت جدیدترین موبایل‌های سامسونگ و شیائومی در بازار چقدر است؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) وام نهضت ملی مسکن ۸۰۰ میلیون تومان شد آخرین وعده‌های بورسی نامزد‌ها چه بود؟ شناسایی شبکه توزیع خارج از شبکه نوار تست قند خون در مشهد جهش بورس در آخرین روز کاری قبل از انتخابات | گزارش وضعیت بازار سهام (۶ تیر ۱۴۰۳) طلا و سکه امروز در مشهد چقدر قیمت خورد؟ (۶ تیر ۱۴۰۳) قیمت امروز طلا، سکه، ارز و رمزارز‌ (۶ تیر ۱۴۰۳) | حباب سکه باد کرد قیمت امروز خودرو‌های خارجی (۶ تیر ۱۴۰۳) | تویوتا کرولا ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان شد
سرخط خبرها

تاریخ شروع معاملات نات کوین + لیست صرافی ها

  • کد خبر: ۲۲۷۲۹۹
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۲
تاریخ شروع معاملات نات کوین + لیست صرافی ها
بر اساس پست‌های جدید منتشرشده در کانال تلگرامی نات‌کوین (Notcoin)، انتظار‌ها به پایان رسید و جامعه کریپتو می‌تواند خود را برای معاملات نات کوین (NOTCOIN) آماده کند.

به گزارش شهرآرانیوز، نات کوین یک میم کوین مبتنی بر شبکه تن است که کار خود را به عنوان یک بازی رایگان، در اواسط نوامبر ۲۰۲۳ آغاز کرد، حال اخبار خوشی درباره‌ی معاملات نات کوین را به اطلاعتان می‌رسانیم.

هر صرافی معاملات نات کوین خود را از چه تاریخی شروع می‌کند؟

صرافی OKX اولین صرافی بود که اعلام کرد از تاریخ ۱۳ تا ۱۶ می (۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) امکانی را فراهم کرده است تا هولدر‌های تون کوین بتوانند با استیک TON، نات کوین پاداش بگیرند.

سپس در همان روز اطلاعیه‌ای رسمی از سوی صرافی بای بیت (ByBit) منتشر شد که از لیست شدن Notcoin در این پلتفرم خبر می‌داد. این صرافی که امکان واریز نات کوین از طریق بلاکچین TON را فراهم کرده است، قصد دارد در تاریخ ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت۱۴۰۳) در ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران معاملات این توکن را آغاز کند.

ساعتی بعد، والت (Wallet) کیف پول حضانتی شخص ثالث تلگرام نیز اعلام کرد در تاریخ ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت۱۴۰۳) نات کوین را به اپلیکیشن خود اضافه می‌کند؛ و طولی نکشید که صرافی بایننس نات کوین را به عنوان پنجاو چهارمین پروژه لانچ پول خود معرفی کرد. بایننس در اطلاعیه‌ای اعلام کرد کاربران آن می‌توانند با استیکینگ BNB و FDUSD در استخر‌های جداگانه، نات کوین را فارم کنند. فارمینگ نات کوین از ۱۳ می (۲۴ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت ۰۳:۳۰ بامداد به وقت تهران آغاز شده به مدت ۳ روز ادامه خواهد داشت.

بایننس نیز قرار است در تاریخ ۱۶ می (۲۶ اردیبهشت۱۴۰۳) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران، معاملات نات کوین را با جفت ارز‌های BTC، USDT، BNB، FDUSD و TRY آغاز کند. معاملات نات کوین نیز مانند سایر پروژه‌های لانچ پول بایننس با تگ Seed Tag همراه خواهند بود.

در تاریخ ۱۰ می (۲۱ اردیبهشت۱۴۰۳) نیز صرافی‌های کوکوین، OKX و Gate.io اعلام کردند نات کوین را لیست می‌کنند.

امروز هم بیتفینکس (Bitfinex) خبر از ورود این توکن محبوب به صرافی خود داد.

تاریخ شروع معاملات نات کوین در تمام صرافی‌ها احتمالا ۱۶ می (۲۷ اردیبهشت) خواهد بود.

قیمت نات کوین تلگرامی

هنوز مشخص نیست معاملات این توکن با چه قیمتی آغاز می‌شود.

با انتشار این خبر قیمت تون کوین نیز واکنش مثبت نشان داد. در دو روز گذشته، قیمت این توکن از حدود ۵.۵ دلار به بیش از ۷ دلار افزایش یافته است. در حال حاضر، TON با قیمت ۶.۸۴ دلار معامله می‌شود و در یک گذشته حدود ۳۰٪ رشد را تجربه کرده است.

منبع: میهن بلاکچین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->