تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد

  • کد خبر: ۲۲۷۶۷۵
  • ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد
مسئولان باشگاه استقلال وقتی در نشست هماهنگی بازی با فولاد فهمیدند که حریف شان قصد دارد پیراهن مشکلی تن کند آنها اعلام کردند دروازه‌بان ما نیز پیراهن مشکلی خواهد پوشید که این درخواست حاشیه‌هایی به همراه داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، درنشست هماهنگی بازی‌های لیگ برتر معمولا ناظر بازی و ناظر داوری به همراه نماینده هیات فوتبال استان محل برگزاری حضور دارند و قوانین برگزاری بازی را برای نماینده‌های تیم‌ها تشریح می‌کنند. در این نشست‌ها نماینده‌هایی از سوی نهاد‌های امنیتی نیز حضور دارند که آنها نیز پیرامون برقراری نظم و مسائلی از این دست نکات مورد نظر خود را به حاظران در نشست انتقال می‌دهند.  

درنشست‌هایی که غالبا در محل سازمان لیگ برگزار می‌شود و نماینده تیم‌های مهمان و میزبان حضور دارند فضای بسیار خوبی حاکم است و هیچ گاه تنشی در این راستا به وجود نیامده و بعد از صحبت‌هایی که نماینده‌های هیات فوتبال و ناظر‌ها انجام می‌دهند مراسم رونمایی از لباس تیم‌ها برگزار خواهد شد.

در همین راستا ابتدا تیم میزبان لباس اول خود را به همراه پیراهن دروازه‌بان به تیم مهمان معرفی می‌کند که رنگ‌های معرفی شده طبق قانون همان رنگ‌هایی است که ابتدای فصل از سوی تیم‌ها به سازمان لیگ معرفی شده است. برای مثال باشگاه استقلال ابتدای فصل اعلام کرده رنگ اول پیراهن تیمش آبی است و دروازه‌بانش رنگ سبز می‌پوشد، اما ظاهرا بعد از اینکه مسئولان استقلال متوجه می‌شوند که رنگ اول پیراهن تیم فولاد خوزستان مشکی است ناگهان اعلام می‌کنند که دروازه‌بان ما می‌خواهد پیراهن مشکی تن کند که این خواسته حاشیه‌هایی را در نشست به وجود آورد.

طبق قانون باشگاه استقلال باید براساس همان رنگ‌هایی که ابتدای فصل در بازی‌های خانگی برای بازیکنان و دروازه‌بان خود اعلام کرده عمل می‌کرد یعنی تیم آبی و دروازه‌بان سبز بپوشد، اما بعد از اینکه مشخص شد لباس بازیکنان فولاد مشکی باشگاه استقلال در اقدامی عجیب اعلام کرد که حسینی هم قصد دارد پیراهن مشکی تن کند که این موضوع درنهایت وقت بسیاری از حاضران گرفت، اما د رنهایت مقرر شد طبق قوانین عمل شده  واستقلال به رنگ‌هایی که ابتدای فصل اعلام کرده پایبند باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->