شهردار مشهد: خرید ۴۷۹ اتوبوس و مینی‌بوس در دستور‌ کار است یک خیابان به وسعت غدیر | خیابان فدائیان اسلام مشهد در عید ولایت خاطره ساز شد + فیلم اطعام ۱۱ هزار نفر در بزرگ‌ترین سفره اطعام کشور در مشهد + فیلم فضا آرایی معابر منتهی به حرم مطهر و برگزاری جشنواره عید تا عید در منطقه ثامن مشهد کیفیت هوای مشهد امروز چگونه است؟ (۵ تیر ۱۴۰۳) + عکس سرویس‌دهی رایگان دوچرخه‌های اشتراکی بایدو در مشهد به مناسبت عید غدیر تشکیل دبیرخانه دائمی نشست شهرداران کشور‌های عضو بریکس در مشهد مقدس  اطعام ۱۱ هزار نفر در روز عید سعید غدیر خُم در بوستان ملت مشهد اعمال‌قانون ۲۳۳۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۹ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۴ تیر ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بولوار وکیل آباد، میدان استقلال و پیرامون حرم امام‌رضا (ع) (۴ تیر ۱۴۰۳) افتتاح برج پرچم در مشهد به‌مناسبت عید غدیرخم سرویس‌دهی مترو و اتوبوسرانی مشهد روز عیدغدیر (سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۴۰۳) رایگان است نگاهی به تاریخچه برگزاری عید ولایت و موقوفه‌های مربوط به آن در مشهد| چراغ روشن وقف در جشن غدیر شهردار مشهد: تخریب دیوار‌های خطرساز شهر برای حفظ جان مردم امسال هر روز یک اتوبوس به اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه می‌شود اعلام محدودیت‌های ترافیکی عید سعیدغدیرخم در مشهد دلجویی شهردار مشهدمقدس از نیروی حفاظت فیزیکی بوستان خورشید بارش شدید باران خسارتی نداشته است | احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها تا پایان امشب (۳ تیر ۱۴۰۳) بوستان‌های چهل‌بازه، وکیل‌آباد، کوه‌پارک و کوهشار مشهد تعطیل شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) نخستین جلسه شورای بسیج اداری استان خراسان رضوی در مشهد برگزار شد+ فیلم  کشف ۳۱۲۰ کیلوگرم آرد نانوایی در یکی از هتل‌های مشهد
سرخط خبرها

شهردار مشهدمقدس: همه مدیران شهری در آماده‌باش کامل به سر می‌برند + فیلم

  • کد خبر: ۲۲۸۵۶۹
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۷
شهردار مشهدمقدس: همه مدیران شهری در آماده‌باش کامل به سر می‌برند + فیلم
شهردار مشهدمقدس با بیان اینکه همه مدیران شهری در آماده باش کامل به سر می‌برند، گفت: ما به‌دنبال متهم‌کردن کسی نیستیم؛ بلکه به‌دنبال ریشه‌یابی و رفع مشکلات هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در جلسه ستاد مدیریت‌بحران شهرداری مشهد، اظهار کرد: باید شاکر خداوند برای نزول رحمت الهی باشیم؛ تمرکز بارندگی در جنوب مشهد بود و ارتفاعات، تشدیدکننده سرعت و شدت سیلاب شده بود.

وی افزود: ما به‌دنبال متهم‌کردن کسی نیستیم؛ بلکه به‌دنبال ریشه‌یابی و رفع مشکلات هستیم؛ آنچه مشخص است، زحمات همکاران در شهرداری به‌ویژه پاکبانان و نیرو‌های خدمات‌شهری، عمران، آتش‌نشانی، مپ، حمل‌ونقل عمومی و حتی بخش خصوصی بود. قطارشهری امشب هم تا ساعت ۲۴ فعال است و اتوبوس‌رانی تا ساعتی که نیاز باشد، در جهت کاهش ترافیک سطح شهر خدمات‌رسانی می‌کند.

شهردار مشهد ادامه داد: بارندگی‌های امروز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ است؛ میزان بارندگی در مشهد بین ۲۰ تا ۳۰ میلی‌متر پیش‌بینی‌شده، اما به‌دلیل رگباری‌بودن شدت دارد و ممکن است مشکل ایجاد کند، اما همه آماده هستیم. در ستاد بحران با حضور وزیر کشور، مصوبه‌ای اعلام شد مبنی بر اینکه شهرداری می‌تواند دیوار‌ها و موانع عبور سیلاب را بعد از بررسی فنی و مستند‌سازی تخریب کند. وزیر کشور از مدیریت شهری و استانی به‌دلیل رفع سریع مشکلات تشکر کردند و بحران میدان انقلاب ظرف مدت ۱۲ ساعت مدیریت شد.

قلندرشریف در ادامه عنوان کرد: فرمانده میدان در هر منطقه، شهردار منطقه است و باید رصد کند و قاطع باشد و محکم برخورد کند تا کار مدیریت شود و حضور مثمر و پررنگ داشته باشد. همچنین ستادی در سپاه۶۹ منطقه سیدی ایجاد شده تا خسارات واردشده را شناسایی کند و کمک‌های لازم را ارائه دهد. در میدان انقلاب نیز چند نفر از همکاران در سازمان عمران کار ویژه کردند و یکی از همکاران برای نجات خانواده‌ها ماشین خود را رها کرد که آسیب‌های زیادی دید و امروز همکاران شهرداری همه‌جا در کار و امدادرسانی پیشرو هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->