«فورد در برابر فراری» در شبکه نمایش روایت یک جدایی «در انتهای شب» پخش مسابقه «قهرمان» از تلویزیون پایان نگارش فیلم نامه سریال «محله چینی‌ها» دیوید فینچر «زندگی و زندگی» در راه روسیه حسن پورشیرازی بهترین بازیگر جشنواره ترانسیلوانیا شد حکایت ۳ عابر و جهان بینی برعکس پیرمرد نابینا درباره قدرت الله ایزدی، کمدین اصفهانی که عشق امام رضا(ع) زندگی‌اش را دگرگون کرد مینی‌بوس تبلیغاتی نگاهی به نمایشگاه «وضوح ناقص» در نگارخانه آسمان مشهد | آدم‌هایی که خودشان را به یک شیشه نازک مات نزدیک می‌کنند معرفی اعضای هیئت داوری بخش عکس جشنواره «مهروشید» + اعلام اسامی راه‌یافتگان روکشی مهوع با رنگ‌های شاد! | درباره «سال گربه» فیلم جدید مصطفی تقی زاده جزئیات فروش سینما‌های خراسان رضوی در خرداد ماه ۱۴۰۳+اینفوگرافی مادری که خودش ناف را قیچی می‌زند نقد و بررسی کتاب «زبان اینترنتی فارسی» معرفی نامزد‌های ایرانی جایزه آلما مقایسه دیدگاه نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره فرهنگ و ادبیات حادثه وحشتناک برای «حمیدرضا ترکاشوند» خوانند‌بازیگر «کوچه عاشقی» روی صحنه
سرخط خبرها

سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود

  • کد خبر: ۲۲۹۳۸۳
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۵
سید جواد هاشمی: رئیسی پذیرای انتقادات بود
سیدجواد هاشمی گفت: ایشان با وجود همه انتقادها و نارضایتی‌ها صدای ما را شنید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش گفت: این حادثه ناگوار و جانسوز بود. برخی از اتفاقات واقعا جبرا‌ن‌ناپذیر است‌. در کنار آقای رئیسی، امیر عبداللهیان هم در امور بین‌الملل ایران بسیار خوب کار می‌کردند و ما شاهد پیشرفت‌های فراوانی بودیم، قطعا هیچ فردی در هیچ کجای دنیا از مرگ دیگری آن هم مرگ افراد تاثیرگذار خرسند نمی‌شود.

هاشمی با اشاره به برخورد ابراهیم رئیسی با هنرمندان توضیح داد: از نگاه من عیار آدم‌ها زمانی مشخص می‌شود که ما از آن‌ها انتقاد می‌کنیم. به یاد دارم در دیدار هنرمندان با آقای رئیس‌جمهور، من جزو افرادی بودم که سخنان ایشان را قطع کردم و انتقاداتی داشتم اما آقای رئیسی با وجود همه انتقادها و نارضایتی‌ها صدای ما را شنید.

این بازیگر ادامه داد: من آدم‌ها را با عمل و تلاششان نقد می‌کنم. نمی‌خواهم از ایشان دفاع محض کنم اما باید بگویم ابراهیم رئیسی جزو افرادی بود که برای پیشرفت کشور تلاش می‌کرد.

وی در پایان گفت: البته از یاد نبریم که همراه با رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه، افراد دیگری هم جانشان را از دست دادند. من این ضایعه را به خانواده آن‌ها و همه مردم ایران تسلیت می‌گویم.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->