دومین طلای کاروان ایران در بریکس را هم ووشو گرفت | زهرا کیانی طلایی شد در اختتامیه جشنواره فرهنگی‌ورزشی رضوی «جاده ولایت» عنوان شد | جشنواره «جاده ولایت» بین‌المللی می‌شود + فیلم زاهدی و پرسپولیس بی‌حساب شدند نقل و انتقالات پرسپولیس در گرو حکم درویش زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴
سرخط خبرها

پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۹۸۵۷
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲
پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز می‌شود
معاون امور حقوقی و بین‌الملل باشگاه استقلال گفت: مطالبات سانتا کلارا از طریق مکاتباتی که با فیفا داشتیم پرداخت شد. طبق قانون پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال تا پایان وقت اداری جمعه یا حداکثر صبح روز دوشنبه هفتم خرداد باز خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، باشگاه سانتا کلارا پرتغال چند ماه قبل از استقلال به خاطر عدم دریافت کامل مطالبات خود به واسطه حضور محمد محبی در لیگ بیست و دوم با پیراهن آبی تحت عنوان بازیکن قرضی شکایت کرد و علیه این باشگاه حکم قطعی گرفت. حکمی که اگر قضیه و فصل نمی‌شد بدون شک مجوز حرفه‌ای استقلال صادر نمی‌گردید ولی اینطور که معاون حقوقی باشگاه استقلال چند روز قبل در مصاحبه‌ای اعلام کرد، دوم فروردین امسال توافقاتی با طرف پرتغالی صورت گرفت که از نظر فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم مورد پذیرش واقع شد تا خللی در روند صدور مجوز حرفه‌ای آبی‌پوشان و بازگشت آنها به لیگ قهرمانان آسیا ایجاد نشود. در همین رابطه محمدرضا بختیاری معاون مور حقوقی و بین‌الملل باشگاه استقلال دقایقی پیش طی گفتگوی با صراحت اعلام کرد پرونده سانتا کلارا برای همیشه بسته شده است.

او گفت: پرونده طلب باشگاه سانتا کلارا از سه ماه قبل به طور جدی در دستور کار ما قرار داشت و با وجود اینکه بابت صدور مجوز حرفه‌ای از دوم فروردین تمهیدات لازم را اتخاذ کرده بودیم ولی باز هم آن را رها نکردیم تا قضیه برای همیشه بسته شود. امروز مطالبات سانتا کلارا از طریق مکاتباتی که با فیفا داشتیم پرداخت شد و این باشگاه حالا دیگر طلبی از باشگاه استقلال ندارد. طبق قانون پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال هم دیگر نباید بسته باشد و فیفا آن را تا پایان وقت اداری جمعه یا حداکثر صبح روز دوشنبه هفتم خرداد باز خواهد کرد. این اتفاق بسیار خوبی برای استقلال است، چون حالا دیگر هیچ دغدغه‌ای نه از بابت مطالبات این باشگاه اروپایی داریم و نه به خاطر جذب بازیکن جدید دچار حدودیت و محرومیت می‌شویم.

منبع: خبر ورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->