اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟ سفر امیر قلعه‌نویی به ترکیه شرط نکونام برای آغاز تمرینات استقلال انتقاد سرمربی اسبق استقلال از سیستم بازی ایتالیا آژیر قرمز برای بدمینتون خراسان‌رضوی خداداد عزیزی: مربیان ما فکر می‌کنند از ساوتگیت و کومان بزرگتر هستند! + فیلم غلامپور در آستانه برکناری از استقلال مدافع استقلال در لیست گل‌محمدی مهاجم سابق پرسپولیس، جدیدترین گزینه تراکتور مهدی عبدی در رادار نکونام ۲۰ تیر، جلسه رسیدگی به شکایت پرسپولیس از بیرانوند سرمربی جدید پرسپولیس ایرانی است یا خارجی؟ برنامه اوسمار در پرسپولیس اجرا نشد نتیجه بازی آلمان و دانمارک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| میزبان پیش‌ می‌رود علت توقف بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ چیست؟ + عکس و فیلم نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین

  • کد خبر: ۲۳۰۸۷۰
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
تیم‌های فوتبال استقلال تهران و گل گهر سیرجان در هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های فوتبال استقلال و گل گهر از ساعت ۲۰ امشب (سه شنبه ۸ خرداد ماه ۱۴۰۳) در استادیوم آزادی تهران با هم مسابقه می‌دهند.

در حال حاضر استقلال با ۶۱ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و برای آنکه تا هفته آخر امید‌های قهرمانی اش را زنده نگه دارد، باید از این مسابقه با ۳ امتیاز بیرون بیاید. در سوی دیگر میدان، اما گل گهر ۳۶ امتیازی است که روی سکوی هشتم ایستاده و در حال حاضر تنها روی جام حذفی تمرکز کرده و برنامه ویژه‌ای برای لیگ ندارد.

نکته مهم اینکه در جریان مسابقات دو تیم در تاریخ فوتبال ایران، سیرجانی‌ها هنوز موفق به شکست دادن استقلال در لیگ برتر نشده اند و همین اتفاق باعث شده تا هواداران آبی‌پوش دغدغه چندانی برای این مسابقه نداشته باشند.

در صورتیکه پلیر برای شما اجرا نمی‌شود اینجا کلیک کنید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->