ویدئو | فیلم کامل حضور رهبر انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان همدان (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه محسنی‌اژه‌ای در حرم شاه‌عبدالعظیم(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت + فیلم مخبر: وزارت کشور عملکرد خوبی در این انتخابات داشته است + فیلم استاندار خراسان‌رضوی: رأی مردم، تعیین سرنوشت به دست خودشان است کدام آرا در انتخابات ریاست‌جمهوری، باطله محسوب می‌شوند؟ هاشمی در جماران: امیدوارم هرچه به‌صلاح مردم ایران است، از صندوق‌های رأی بیرون آید + فیلم آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تبریز (۸ تیر ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار در مشهد تعبیه شده است + فیلم آدرس شعب اخذ رأی در سراسر کشور (انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه ویدئو | محمدباقر قالیباف رای خود را به صندوق انداخت مصطفی پورمحمدی رای خود را به صندوق انداخت + فیلم اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) اطلاعیه شماره ۱۰ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) نخستین مناظره ۲۰۲۴ بایدن - ترامپ برگزار شد+ جزئیات آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اصفهان (۸ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رادان: توجه به امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین مأموریت فراجاست

  • کد خبر: ۲۳۰۹۵۴
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۲
رادان: توجه به امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری مهم‌ترین مأموریت فراجاست
فرمانده کل انتظامی کشور به موضوع اهمیت تأمین امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره کرد و آن را از مهم‌ترین مأموریت‌های فراجا در روز‌های آتی عنوان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سردار احمدرضا رادان در جمع فرماندهان، رؤسا و مدیران فراجا در قم ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش، وی را معیاری برای خدمت و اطاعت از ولی امر برشمرد.

وی رئیس‌جمهور شهید را عامل به عقل تکلیف‌گرا توصیف کرد و گفت: رئیس‌جمهور ارزش‌ها را فدای رأی‌ها نکرد.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه، به موضوع تأمین امنیت انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو پرداخت و آن را از مهم‌ترین مأموریت‌های فراجا عنوان کرد.

سردار رادان سپس به اولویت‌های فراجا در سال پیش رو پرداخت و اظهار کرد: از جمله مهم‌ترین اولویت‌های فراجا رسیدگی بیش‌ازپیش به معیشت کارکنان است.

وی هوشمندسازی، پایش الکترونیکی سارقان و سامان‌دهی معتادان متجاهر را از دیگرمأموریت‌های پلیس دانست و درخصوص طرح «نور» بیان داشت: حجاب و عفاف دریچه دشمن به سوی یک جنگ تمام‌عیار فرهنگی است که تغییر فرهنگ و استحاله آن آرام‌آرام پیش می‌رود و نباید غفلت کنیم و روزی به خود آییم و ببینیم که ارزش‌های دینی از بین رفته است.

فرمانده کل انتظامی در ادامه، از مردم که فراجا را در اجرای طرح نور حمایت کردند، تشکر کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت حجاب و پوشش مطالبه مردمی بود که فراجا سعی کرد با مشارکت و در فضای تعامل و همکاری پلیس و مردم این طرح را اجرا کند.

در پایان، وی همه فرماندهان را به انضباط بیش‌از‌پیش در اجرا و انجام عملیات‌ها و مأموریت‌ها و تأکید بر امر آموزش و ارتقای دانش انتظامی کارکنان و تربیت و توانمندسازی مدیران جوان دعوت کرده و برای آن‌ها موفقیت در انجام مأموریت‌ها را آرزو کرد.

منبع: برنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->