اتحادیه عرب دیگر حزب الله لبنان را گروه تروریستی نمی داند قدردانی مخبر از حضور آگاهانه ملت بصیر ایران در انتخابات اتحادیه اروپا توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی را محکوم کرد اذعان فرمانده صهیونیست به توان بالای حماس در رفح شیلی هم به پرونده شکایت آفریقای جنوبی از تل‌آویو پیوست کاخ سفید: بایدن بیش از حد برای مناظره آماده بود! آیا کسانی که در انتخابات ۸ تیر شرکت نکردند، می‌توانند در دور دوم رای دهند؟ واکنش مصطفی پورمحمدی به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ انفجار در مرکز ژاپن ۵ کشته و ۲۰ زخمی برجای گذاشت (۹ تیر ۱۴۰۳) حزب‌الله تجهیزات جاسوسی ارتش اسرائیل را منهدم کرد زارع‌پور: ۹۹.۳ درصد استعلامات برخط در انتخابات بدون مشکل انجام شد سعید جلیلی پس از اعلام نتایج مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری پیام داد واکنش پزشکیان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ پرداخت وام ودیعه مسکن به حدود نیم میلیون مستاجر | تصویب سقف ۲۵ درصدی اجاره‌بها پنج بمب برجای مانده از داعش در دیوار مسجد النورى عراق کشف شد نگاهی به برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دور دوم ریاست جمهوری در مشهد تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است
سرخط خبرها

مرحله چهارم عملیات ارتش یمن در دریا‌های سرخ، عرب و مدیترانه تشریح شد (۹ خرداد ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۱۰۴۷
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
مرحله چهارم عملیات ارتش یمن در دریا‌های سرخ، عرب و مدیترانه تشریح شد (۹ خرداد ۱۴۰۳)
سخنگوی نیرو‌های مسلح ارتش یمن گزارشی را از مرحله چهارم عملیات این نیرو‌ها در حمایت از فلسطین ارائه کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی سریع امروز چهارشنبه از اجرای ۶ عملیات نظامی علیه ۶ کشتی در دریای مدیترانه، دریای سرخ و عرب در چارچوب مرحله چهارم عملیات‌های خود در حمایت از فلسطین خبر داد.

یحیی سریع با اشاره به مشارکت نیروی دریایی، پهپادی و موشکی ارتش یمن در این عملیات گسترده اظهار کرد: کشتی «LAAX» در پی هدفگیری مستقیم در دریای سرخ به شدت آسیب دیده و دو کشتی «MOREA» و «Sealady» نیز در این حملات آسیب دیدند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن با اشاره به اجرای ۳ عملیات در دریای سرخ و عرب با استفاده از موشک‌های دریایی و بالستیک و پهپاد‌ها گفت: دو کشتی آمریکایی «ALBA» و «Maersk HARTFORD» در دریای عرب با موشک و پهپاد هدف قرار گرفتند.

او همچنین گفت: کشتی «MINERVA ANTONIA» نیز در دریای مدیترانه با چند موشک هدایت شونده هدف قرار گرفت.

یحیی سریع تاکید کرد: تمامی کشتی‌های یاد شده به دلیل اینکه ممنوعیت حرکت به سمت بنادر واقع در فلسطین اشغالی را نقض کرده بودند، هدف قرار گرفتند و این عملیات گسترده به منزله پیروزی برای مردم مظلوم فلسطین و در پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی در حق آوارگان منطقه رفح است.

او افزود: ما با یاری خدا در هدف قرار دادن تمامی کشتی‌هایی که با دشمن صهیونیستی در منطقه عملیاتی اعمال شده همکاری دارند، تردیدی نخواهیم کرد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در ادامه نیز ضمن تقدیر از مقاومت دلاور فلسطین در نوار غزه و تمامی آزادگانی که در لبنان و عراق پشتیبان آن هستند، بر تداوم عملیات نظامی یمن تا زمانی که جنگ علیه نوار غزه متوقف شده و محاصره ملت فلسطین در این منطقه پایان یابد، تاکید کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->