اتحادیه اروپا: بحران غزه به نقطه اوج رسیده است توافق ایران و بحرین برای از سرگیری روابط سیاسی یمن: ۲ کشتی را در دریای سرخ و اقیانوس هند هدف قرار دادیم نتانیاهو : مخالف تشکیل کشور مستقل فلسطین هستم خانواده‌های اسیران صهیونیست: بدون سرنگونی دولت نتانیاهو، مبادله اسرا انجام نخواهد گرفت + فیلم حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی اسرائیل یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت زاکانی: "یارانه طلایی" جای "یارانه فعلی" را نمی‌گیرد | افزایش یارانه نقدی تا ۴۰ درصد مخبر: خدمات شهید رئیسی قابل خدشه و انکار نیست مستند دوم انتخاباتی مسعود پزشکیان پخش شد + فیلم کابینه نتانیاهو لایحه تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره را تصویب کرد پورمحمدی در بدون تعارف: با احمدی نژاد همچنان رفاقت دارم + فیلم رضایی: کناره گیری به نفع جبهه انقلاب، فداکاری است روسیه: ۱۷۱۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) شهردار «حیفا»:باید هوشیار بود و به حزب‌الله احترام گذاشت رسانه صهیونیستی: عملیات ارتش در رفح به مراحل پایانی رسیده است ۲۱ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان رویت شد زاکانی بر اجماع ۴ نامزد اصولگرای ریاست جمهوری تاکید کرد فیلم کامل مناظره محمد قوچانی و محمدسعید احدیان درباره رقابت پزشکیان و قالیباف در انتخابات ۱۴۰۳ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

وزیر صمت در مشهد: ۲۰ درصد یخچال و فریزر کشور در خراسان‌رضوی تولید می‌شود + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۱۱۸۲
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
وزیر صمت در مشهد: ۲۰ درصد یخچال و فریزر کشور در خراسان‌رضوی تولید می‌شود + فیلم
وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین افتتاح چند طرح صنعتی و کارخانه در مشهد، به تشریح شرایط حوزه صنایع پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، عباس علی‌آبادی در آیین افتتاح چند طرح صنعتی و کارخانجات تولیدی در مشهد با گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور شهید گفت: دکتر رئیسی چند ویژگی داشتند که نمی‌شود به آن‌ها اشاره نکرد. نخست، ایشان خیلی خوب حرف می‌زدند و فرمایشات معرفتی بسیاری را بیان می‌کردند. دومین ویژگی، رفتار ایشان بود که برخورد بدی با کسی نداشتند و همواره انسانی رفتار می‌کردند. سومین ویژگی، اخلاق ایشان بود که الگویی از اخلاق اسلامی بودند و چهارمین ویژگی اینکه ایشان در مسیر کسب کمال و معرفت بودند.

وی ادامه داد: بنابر همین فضائل و دستاوردها، امروز در این استان حاضر شدیم تا «یادگار ابراهیم» را به سامان برسانیم.

وزیر صمت افزود: خراسان‌رضوی پتانسیل‌های بالایی دارد و نیروی انسانی آن، ظرفیت اصلی آن است. البته نقاط ضعفی در این استان است که کم‌آبی شاخص‌ترین ضعفش است. پتانسیل دیگر، وجود بارگاه منور رضوی است که فرصت بی‌نظیری برای ساکنان این استان محسوب می‌شود.

علی‌آبادی به ظرفیت‌های صنعتی خراسان‌رضوی پرداخت و عنوان کرد: ۲۰ درصد یخچال و فریزر کشور در خراسان‌رضوی ساخته می‌شود و تلاش دولت، ریل‌گذاری مستمر و بهبود‌پذیر برای رشد این صنعت در خطه خراسان است.

وی تأکید کرد: اعتقاد داریم ایران باید صنعتی باشد. ما به بازار لازم داریم و لازمه بازار، ارتباط با جهان است و ارتقای کیفی محصولات صنعتی، رمز ورود به بازار‌های جهانی است.

وزیر صمت همچنین گفت: باید لوازم‌خانگی ما هوشمندسازی شود و تراز هوشمندسازی در آن مشخص باشد. از سوی دیگر، قیمت تمام‌شده نیز حائز اهمیت است؛ باید عدد تمام‌شده تولید پایین باشد تا امکان رقابت میسر شود.

گفتنی است وزیر صمت در پایان مراسم، از واحد‌های تولیدی بازدید کردند و از نزدیک در جریان فرایند‌های ساخت قرار گرفتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->