جزئیات برنامه‌های تلویزیون در شب‌های قدر واکنش معین به انتشار اخباری درباره رفت و آمد پنهانی‌اش به ایران قسمت آخر فصل چهارم «زیرخاکی» امشب پخش می‌شود (۸ فروردین ۱۴۰۳) احسان علیخانی از آغاز تولید فصل دوم جوکر خبر داد دفتر واشنگتن «ایران اینترنشنال» تعطیل شد + عکس ضرغامی: ایران، ارزان‌ترین بلیط اماکن گردشگری را دارد اسکارلت جوهانسون وارد «دنیای ژوراسیک» می‌شود؟ سعید راد در بیمارستان بستری شد فروش ۷ میلیارد تومانی سینما‌های خراسان رضوی در هفته اول ۱۴۰۳ برنامه تعطیلی سینما‌های کشور در شب‌های قدر شعرخوانی شاعران در محضر رهبر انقلاب + فیلم و متن برگزاری نشست علمی و فرهنگی «حسنه ماندگار» در مشهد واکنش قاضی شهریاری به اظهارات یکتا ناصر در اینستاگرام چه بود؟ قسمت چهاردهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۶ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر انتشار اولین تصاویر از «اریک»، سریال جدید نتفلیکس | عروسک‌گردانیِ بندیکت کامبربچ یکتا ناصر و منوچهر هادی در دادسرای جنایی + عکس آمار پرفروش‌ترین فیلم‌ها در سینما‌های خراسان‌رضوی طی هفته‌ای که گذشت (۵ فروردین ۱۴۰۳) قسمت سیزدهم ویژه‌برنامه افطار «هلال» امشب پخش می‌شود (۵ فروردین ۱۴۰۳) + تیزر فیلم های پر فروش اکران نوروز ۱۴۰۳ تا ۴ فروردین + میزان فروش | تمساح خونی در صدر
سرخط خبرها

معرفی سریال‌های ماه رمضان ۹۹ +تصاویر

  • کد خبر: ۲۳۱۴۷
  • ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۶
معرفی سریال‌های ماه رمضان ۹۹ +تصاویر
سه سریال «زیر خاکی»، «بچه مهندس» و «سرباز» در حال حاضر سه گزینه اصلی شبکه‌های یک، دو و سه سیما برای پخش در ماه رمضان امسال هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، تلویزیون در ایام کرونایی، به استقبال ماه مبارک رمضان می‌رود؛ علاوه بر تدارک برای برنامه‌های معنوی سحرگاهی، افطار و ویژه هایش، چهار سریال برای این ایام درنظر گرفته است که از روز اول روی آنتن خواهند رفت. سریال "نون. خ"۲ که قرار بود در این ایام پخش شوند و به دلیل مشکلات کرونایی نتوانستند ۳۰ قسمت سریال داشته باشند و "می‌جان" شبکه ۳ که به دلیل شیوع این بیماری، نتوانستند ضبط خودشان را تکمیل کنند و سریال‌ها و برنامه‌های دیگری که دوست داشتند در این ایام باشند و به‌دلیل این مشکلات، از آنتن فاصله گرفتند؛ بنابراین "زیرخاکی" شبکه ۱، فصل سوم "بچه مهندس" شبکه ۲، "سرباز" شبکه ۳ و "پدر پسری" شبکه ۵، سریال‌های رمضانی تلویزیون شدند؛ مجموعه‌های تلویزیونی که با حضور هنرمندان صاحب‌نام، موضوعات متنوع و تلفیقی از طنز و اجتماعی و فضا‌های متفاوت می‌توانند ماراتن و رقابت قابل توجهی را در آنتن رمضانی تلویزیون داشته باشند.

 

شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران , تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , ماه مبارک رمضان , شبکه یک , شبکه دو | شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه سه سیما , شبکه پنج | شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران , بازیگران سینما و تلویزیون ایران , سریال ایرانی ,

 

"زیرخاکی" با هادی‌حجازی‌فر سریال رمضانی شبکه یک

سال گذشته شبکه 1 با پخش سریال "از یادها رفته" روزهای خوبی را در رمضان 1398 نگذراند و با حاشیه‌ها، نواقص و مشکلاتی همراه کرد. امسال مجموعه "نون.خ.2" نتوانست خودش را به آنتن رمضانی برساند و سیمافیلم "زیرخاکی" را به پخش شبکه یک سیما واگذار کرد.  سریال "زیرخاکی" به‌کارگردانی جلیل سامان و تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما آماده می‌شود.

 

مجموعه تلویزیونی "زیرخاکی" به‌تهیه‌کنندگی رضا نصیری‌نیا و کارگردانی جلیل سامان که در گروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم تهیه می‌شود در حال آماده‌سازی و طی مراحل فنی برای پخش در شب‌های ماه مبارک رمضان از شبکه یک سیما است. "زیرخاکی" از آثاری است که سعی دارد بخشی از فرآیندهای اجتماعی کشور را با نگاهی متفاوت روایت کند. این مجموعه در لوکیشن‌های متعددی جلوی دوربین رفته و داستان آن درباره مردی است که به‌دنبال‌ "زیرخاکی" است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهایی می‌شود.

 

رضا نصیری‌نیا تهیه‌کننده تلویزیون به‌همراه جلیل سامان کارگردان سریال پس از ساخت سریال "نفس" دومین تجربه مشترک خود را رقم می‌زنند. نقش اول مرد سریال به‌عهده پژمان جمشیدی و نقش اول زن را ژاله صامتی عهده‌دار است. همچنین هادی حجازی‌فر،  نادر فلاح، امید روحانی، ایرج سنجری، اصغر نقی‌زاده، گوهر خیراندیش و.‌.. نیز در این سریال ایفای نقش می‌کنند.


ماجرای ممنوع التصویری گوهر خیراندیش و توقیف سریال زیرخاکی+عکس


 

شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران , تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , ماه مبارک رمضان , شبکه یک , شبکه دو | شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه سه سیما , شبکه پنج | شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران , بازیگران سینما و تلویزیون ایران , سریال ایرانی ,

 

فصل سوم "بچه مهندس" سریال رمضانی شد

 

سال گذشته برادران محمودی، "دلدار" را به کنداکتور رمضانی تلویزیون رساندند و سریال شبکه 2 شد و امسال این شبکه برای بار دوم فصل دیگری از "بچه‌مهندس" را روی آنتن می‌برد.

 

چند روز پیش سعید سعدی تهیه‌کننده سریال تلویزیونی "بچه مهندس" اعلام کرد که فصل سوم این سریال تلویزیونی راهی ماراتن رمضانی تلویزیون شد و از 6 اردیبهشت‌ماه روی آنتن می‌رود. "بچه‌مهندس3" بعد از یک‌بار تجربه رمضانی شدن، دوباره این اتفاق برای او، علی غفاری و گروه این سریال تلویزیونی تکرار می‌شود. باید دید که کدام مجموعه‌های تلویزیونی در رمضان تلویزیون به توفیقِ استقبال مخاطب و تأثیرگذاری در این ایام خواهند رسید.

 

سریال "بچه‌مهندس 3" تصویربرداری‌اش را  از نیمه تیرماه آغاز کرد و پس از 8 ماه در 26 اسفندماه به پایان رسید، قرار است در ماه رمضان 1399 روی آنتن شبکه 2 سیما برود. داستان سریال "بچه مهندس"  در تاریخ معاصر و در سه فاز کودکی، نوجوانی و جوانی شخصیت اصلی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال پخش شده است. سریال 35 قسمتی "بچه‌مهندس" 45 دقیقه‌ای است؛ کنارِ روزبه حصاری بازیگر جوادی و شخصیت اصلی داستان، فرهاد قائمیان، ثریا قاسمی، کامران تفتی و اتابک نادری، سیدمهرداد ضیایی، کاوه سماک‌باشی، فرناز رهنما، شیوا خسرومهر و... از بازیگران جدیدی‌اند که در فصل سوم "بچه مهندس" حضور دارند.

 

پیش از این در گزارش کاندیدای رمضانی سیما و چند گفت‌وگوی دیگر به رمضانی شدن این سریال و احتمال حضور "شاهرگ" در جمع رمضانی‌های تلویزیون اشاره کرده بودیم.

 

شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران , تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , ماه مبارک رمضان , شبکه یک , شبکه دو | شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه سه سیما , شبکه پنج | شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران , بازیگران سینما و تلویزیون ایران , سریال ایرانی ,

 

شبکه۳؛ سرباز" بالأخره سریال رمضانی شد

سال گذشته محمدرضا آهنج با سریال "برادر جان" به آنتن شبکه سه سیما رسید و دور از هر نقطه ضعفی، علی نصیریان بعد از مدت‌ها با این مجموعه تلویزیونی، بازیگر سریالی در تلویزیون شد. بعد از مشخص شدن همه سریال‌های تلویزیونی، بالأخره شبکه 3 تصمیم خودش را گرفت و بنابر اعلام رسانه‌ای مجموعه "سرباز"، این سریال مهمان رمضانی شبکه 3 شد. سریالی که هادی مقدم‌دوست کارگردانش است و محمدرضا شفیعی آن را تهیه‌کنندگی می‌کند.

 

با نزدیک شدن به ماه مبارک رمضان و مشخص شدن هریک از سریال‌های مناسبتی شبکه‌های مختف رسانه ملی و با تصمیم مدیران شبکه سه، سریال "سرباز"  به عنوان سریال مناسبتی این شبکه  برای پخش در شب‌های ماه رمضان انتخاب شد. این سریال که در 50  قسمت ساخته شده است پس از اتمام شب‌های ماه مبارک رمضان نیز به پخش خود در شبکه سه سیما ادامه خواهد داد.

 

"سرباز" در شهرهای مختلفی چون: تهران، لواسان، ساوه، قم، زاهدان، اهواز، خرمشهر، آبادان، زابل، قزوین، دماوند، پرند، مشهد و همچنین در کشور عراق در شهرهای کربلا و نجف تصویربرداری شده است و در حال حاضر مراحل پایانی فنی خود را سپری می‌کند.

 

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، کوروش تهامی، نیما شعبان‌نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری و … از بازیگران این مجموعه تلویزیونی‌اند.

 

"سرباز" حکایت سرباز وظیفه‌ای به نام یحیی، همسرش یلدا و رفقای هم خدمتی‌اش است و در خلاصه داستان "سرباز" آمده است:‌ در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب‌نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع...

 

شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران , تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , ماه مبارک رمضان , شبکه یک , شبکه دو | شبکه 2 سیمای جمهوری اسلامی ایران , شبکه سه سیما , شبکه پنج | شبکه پنج سیمای جمهوری اسلامی ایران , بازیگران سینما و تلویزیون ایران , سریال ایرانی ,

 

"پدر پسری" سریال رمضانی شبکه پنج شد

سال گذشته شبکه 5 بنابر مأموریت جدید سازمان صداوسیما که قرار بود سریال‌های طنز تولید کند "عطسه" مهران مدیری را به‌عنوان مجموعه تأمینی روی آنتن برد و امسال بعد از پخش "میانبر" در ایام نوروز، "پدر پسری" را در رمضان پخش می‌کند.  سیدمصطفی رضوانی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه 5 سیما گفت سریال "پدر پسری" از ابتدای رمضان جزو کنداکتور قرار می‌گیرد.

 

سریال طنز "پدر پسری" ساخته محمدرضا حاجی‌غلامی و تهیه‌کنندگی رضا جودی در 40 قسمت برای پخش از شبکه 5 سیما آماده می‌شود. ماجرای این طنز اپیزودیک بدین قرار است: شخصیت اول داستان این سریال آدمی است که بازنشسته شده و برای اوقات فراغت خود دنبال مشغولیت است، ماجرای حامد، دانشجوی کارشناسی ارشدی است که مجبور به دفاع زودتر از موعد پایان‌نامه‌اش شده و این شرایط مصادف است با بازنشستگی زودتر از موعد و خانه‌نشین شدن پدرش که کنار بقیه اعضای خانواده در این شرایط حساس هر بار دردسری را برای او ایجاد می‌کند.

 

"پدر پسری" سریال رمضانی شبکه ۵ 

 

"پدر پسری" این روزها با حضور بازیگرانی چون مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ‌چاپ، محمدجواد جعفرپور٬ کتایون بختیاری و یدالله شادمانی در حال تصویر‌برداری است. تلویزیون با بازگشت به اپیزودسازی برگه‌های جدیدی از سبک و سیاق و شکل و شمایل سریال‌سازی درست و تأثیرگذار به قاموس سیما و تلویزیون بر خواهد گشت؛ اتفاقی را که "سرگذشت" رقم زد.

 

روابط عمومی سریال در جزئیات بیشتر گفت:  تاکنون چندین قسمت از سریال فیلمبرداری شده و و همزمان با تولید، مراحل فنی آن نیز در حال پیگیری است. فیلمبرداری سریال این روزها در دانشگاه خوارزمی همچنان ادامه دارد و گروه سازنده با تمام تلاش برای رساندن کار به شب‌های ماه مبارک رمضان در حال فعالیتند.  با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور عوامل این برنامه به‌صورت مستمر در پشت صحنه پایش می‌شوند و تمام نکات بهداشتی و ضدعفونی مستمر رعایت می‌شود.

 

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->