نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۳۱۵۷۴
  • ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۵
صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس
سرمربی استقلال پس از آخرین بازی فصل هم به پرسپولیس حمله کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد نکونام شنبه شب در نشست خبری بعد از بازی مقابل پیکان و نایب قهرمانی شاگردانش در بیست و سومین دوره لیگ برتر ایران، اظهار کرد: قبل از هر چیز به هواداران خودمان این نوید را می‌دهم که امیدوارم از الان بتوانیم شروع کنیم برای سال بعد تا سال آینده با اختلاف امتیاز قهرمان شویم. وقتی اختلاف یک یا دو امتیاز باشد سریع می‌رسند و نمی‌توان کاری کرد. باید کاری کرد که نتوانند برسند. به آنها قول می‌دهم مثل امسال که برای آنها جنگیدم باز هم در فصل بعد برای آنها تلاش کنیم و بجنگیم.



او ادامه داد: یک جا‌هایی زور من نرسید که حق‌شان را بگیرم و شرمنده هواداران هستم. من از جنس آنها هستم و شرمنده شدم. آن‌طور که باید از حق‌شان دفاع نکردم، اما واقعا بیش از این توانایی نداشتم، در برخی از برهه‌های زمانی از داخل باشگاه دوست نداشتند استقلال قهرمان شود. من مقابل آنها هم ایستادم، اما دیگر یک جا‌هایی خسته می‌شدم. مگر می‌شود این‌قدر درگیر مشکلات بود؟

سرمربی تیم استقلال ادامه داد: با همه این مسائل خوشحال هستم که تیم من بهترین عملکرد خود را در طول فصل داشت. سعی کردیم بیش‌ترین بازدهی را در هر بازی داشته باشیم و دل هواداران خوشحال باشد، اما من هم الان مثل آنها بغض دارم. البته این بغض دست خود ما نیست، چون این بغض را برای ما ایجاد کردند. اوج کار هم امروز بود که قشنگ مهر زدند و کار تمام شد (کنایه به مشکوک بودن گل پرسپولیس به آفساید مقابل مس رفسنجان). نمی‌شود با همه چیز جنگید و خیلی چیز‌ها از دست ما خارج است.

او گفت: تیمی که امسال درست کردیم در سال اول حضورمان، سعی کردیم تیمی باشد که هواداران با آن شاد باشند و بتوانیم با حریفان رقابت کرده و در کورس باشیم. من آدمی نیستم که برای چهارم و پنجمی بجنگم. این تیم را برای این رده‌ها بسته بودند. من چنین آدمی نیستم و می‌خواستیم قهرمان شویم. تمام تلاش خود را کردیم و امسال به اندازه تمام دوران مربیگری خودم سختی کشیدم و نشد با یکسری‌ها مبارزه کنم، چون مبارزه ناجوانمردانه‌ای بود.

نکونام تصریح کرد: امروز هم دیدید که گل افساید زدند و به ناحق بازی را بردند. قهرمان واقعی تیم ما است و قهرمانی را با فوتبال پاک می‌خواهیم. تیم‌های دیگر هم از این موضوع ناراحت هستند، اما امیدواریم بساط این چیز‌ها از فوتبال ایران جمع شود تا حقی از هیچ تیمی خورده نشود. از هواداران تشکر می‌کنم و بازیکنان من امسال فوق‌العاده بودند. از صمیم قلبم به آنها می‌گویم تیمی بودند که جنگیدند و بندگان خدا زورشان به خیلی از مسائل نرسید. خیلی صحبت نمی‌کنم تا فردا چیز دیگری نگویند که ما جریمه شویم. می‌خواهم یک مقدار از همه چیز دور شوم تا برای فصل بعد یک تیم خوب و قابل احترام ببندیم. امیدوارم مشکلات امسال را نداشته باشیم.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->