۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد پخش زنده اولین مناظره ترامپ و بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + تاریخ و ساعت چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۱۵۸۵
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۵
درگیری پلیس و تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو + فیلم
منابع خبری شنبه شب گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی به تظاهرات کنندگان اسرائیلی در تل آویو حمله‌ور شده و با توسل به زور در تلاش برای متفرق کردن آن‌ها است.

به گزارش شهرآرانیوز، تظاهرات کنندگان نیز نیروهای پلیس را محاصره کرده و علیه دولت نتانیاهو شعار می‌دهند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که 7 تن از معترضان در تل آویو توسط پلیس بازداشت شدند.

براساس این گزارش، «آیلا متسجر» همسر یکی از اسیرای اسرائیلی نیز در این تظاهرات از سوی پلیس زخمی شده است.

خواسته اصلی تظاهرات کنندگان مبادله فوری اسرا با مقاومت در غزه و آزادی اعضای خانواده آنهاست.

ساعاتی پیش بود که خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه با ابراز نگرانی گفتند که نتانیاهو مجدداً می خواهد طرح جدید ارائه شده برای آتش بس و مبادله اسرا را با شکست مواجه کند.

این خانواده‌ها در بیانیه‌ای تاکید کردند که نتانیاهو باید صراحتاً با طرحی که جو بایدن اعلام کرده، موافقت کند.

آنها همچنین اعلام کردند که تندروها در دولت نتانیاهو به دنبال ادامه این جنگ بی‌پایان هستند.

در این بیانیه آمده است: به بنی گانتس و گادی آیزنکوت می‌گوییم که باید مطمئن شوید که نتانیاهو قصد به شکست کشاندن طرح اعلام شده توسط بایدن را ندارد و باید تلاش کنید که از نفوذ و قدرت خود برای به موفقیت رسیدن طرح جدید استفاده کنید.

خانواده‌های اسرای اسرائیلی خواستار حمایت اعضای کنست از طرح اعلام شده توسط بایدن شدند و تاکید کردند که نمی‌توان فرصتی را که به وجود آمده از دست داد.

آنها بیان کردند که طرح اعلام شده برای اولین بار امید به بازگشت سالم اسرا از غزه را زنده کرد.

آنها همچنین بایدن را بهترین دوست اسرائیل خوانده و گفتند او می‌خواهد به ما برای خروج از باتلاقی که در آن گرفتار شده‌ایم، کمک کند.

خانواده‌های اسرای اسرائیلی خواستار حضور اسرائیلی‌ها در خیابان برای تضمین امضای توافق مبادله اسرا شدند.

آنها بار دیگر تاکید کردند که ممکن است نتانیاهو بر سر راه این طرح سنگ‌اندازی کند و برخی حمله به بایدن را آغاز کرده‌اند.

این خانواده‌ها بیان کردند که یک اقلیت در حال باجگیری از نتانیاهو است و طرح ارائه شده را تهدید می‌کند و ما باید از این طرح حمایت کنیم و میدان را برای تندروها خالی نگذاریم.

آنها همچنین تاکید کردند که سخنرانی دیروز بایدن به این خاطر بود که می‌دانست نتانیاهو ممکن است بر سر راه این طرح سنگ‌اندازی کند.

این خانواده‌ها از نتانیاهو خواستند علناً حمایت خود را از طرح بایدن اعلام کند.

هشدار خانواده اسرای اسرائیلی ساعاتی پس از آن روی می‌دهد که رسانه های رژیم صهیونیستی شنبه شب اعلام کردند که «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی و «بزالل اسموتریچ» وزیر دارایی رژیم صهیونیستی تهدید کردند در صورت موافقت با طرح جو بایدن برای مبادله اسرا، دولت را سرنگون خواهند کرد.

بن گویر گفته این طرح به معنی پیروزی فلسطینیان بوده و خطری امنیتی برای "اسرائیل" است.

او همچنین تاکید کرد: پذیرش این طرح، پیروزی مطلق نه، بلکه شکست مطلق است و ما هرگز اجازه توقف جنگ بدون نابودی کامل حماس را نمی‌دهیم.

بن گویر اعلام کرد که در صورت موافقت نتانیاهو با طرح ارائه شده، دولت را سرنگون خواهیم کرد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع آگاه شنبه شب اعلام کرد که تل آویو پذیرفته که در مرحله نخست توافق آتش‌بس و مبادله اسرا، در مورد موضوع پایان جنگ مذاکره صورت گیرد.

رئیس جمهوری آمریکا شامگاه جمعه (۱۱ خرداد) ادعا کرد که رژیم صهیونیستی یک پیشنهاد جدید برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا ارائه کرده و از طرفین خواست این فرصت را از دست نداده و بر سر این پیشنهاد به توافق برسند؛ پیشنهادی که شامل آزادی اسرای صهیونیست و بازسازی غزه است.

بر اساس این طرح ادعایی، ابتدا یک آتش‌بس ۶ هفته‌ای برقرار خواهد شد که در این بازه زمانی حماس و رژیم صهیونیستی برای یافتن راهی برای پایان جنگ مذاکره خواهند کرد. با این‌ حال، اگر مذاکرات بیشتر از ۶ هفته به طول بینجامد، آتش‌بس موقت تا زمان حصول یک توافق نهایی برای پایان جنگ، تمدید خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->