۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: سلامت انتخابات و جلب مشارکت اولویت است

  • کد خبر: ۲۳۱۷۰۹
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸
رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: سلامت انتخابات و جلب مشارکت اولویت است
رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی اعلام کرد: تلاش برای سلامت انتخابات و جلب مشارکت حداکثری ضروری و مورد تاکید است.

به گزارش شهرآرانیوز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا زرندی روز یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) در نشست ستاد پیشگیری و برخورد با جرائم و تخلفات انتخاباتی خراسان‌رضوی بیان کرد: دشمن به طور جدی در حال فعالیت است تا مشارکت مردم کم شود و درگیری و تنش در جریان انتخابات ایجاد شود.

وی اضافه کرد: شهادت رئیس‌جمهور خدوم آیت‌الله رئیسی، جو خاصی را در کشور حاکم کرد و موجب شد اتحاد مردم و مسئولان بیشتر شود؛ از این رو مشارکت بالا در انتخابات پیش‌بینی شده است.

در این نشست، موضوعاتی از جمله ایجاد زمینه برابر برای تبلیغات نامزدها، اطلاع‌رسانی نسبت به قوانین مربوط به انتخابات از طریق رسانه‌ها، برخورد با تخلفات انتخاباتی، ایجاد زمینه برای برگزاری جلسات فعالان حوزه انتخابات و گفتگو‌های میدانی بررسی شد.

با تصویب روسای قوای مقننه و قضائیه و سرپرست قوه مجریه و نیز تأیید شورای نگهبان، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نام‌نویسی از داوطلبان انتخابات از ۱۰ خردادماه آغاز می‌شود و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت. پس از آن، شورای نگهبان در مدت هفت روز صلاحیت داوطلبان را بررسی می‌کند و اسامی نامزد‌ها ۲۲ خردادماه منتشر خواهد شد.

تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری نیز از ۲۳ خردادماه آغاز و تا هفتم تیرماه ادامه خواهد داشت و در نهایت، هشتم تیرماه انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود و نهمین رئیس‌جمهور با رأی مستقیم مردم برگزیده خواهد شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->