چند راهکار برای افزایش استقلال در کودکان نوروبیون برای چه کسانی مفید است؟ پلیس اماکن با فعالیت "اتاق‌های فرار" موافق است پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ١٠ تیر ١۴٠٣) | بارش‌های رگباری در برخی نقاط استان تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه نحوه محاسبه رقم افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری اعلام شد + جدول کلاهبرداری گسترده مافیای خارج‌نشین از طریق فضای مجازی در مشهد چرا مبلغ واریزی علی‌الحساب متناسب‌سازی حقوق به حساب بازنشستگان متفاوت بود؟ ضوابط و مقررات مستمری بازماندگان تامین اجتماعی اعلام شد + جزئیات (۱۰ تیر ۱۴۰۳) بازنشستگان تأمین‌اجتماعی در انتظار واریز ۳ میلیون تومانِ متناسب‌سازی حقوق (۱۰ تیر ۱۴۰۳) همه‌چیز درباره آخرین وضعیت تصحیح برگه‌های امتحانات نهایی خراسان رضوی در جمع استان‌های با نرخ بالای فرونشست مرکز پژوهش‌های مجلس از بازنشستگی حدود ۷۲هزار معلم تا مهر امسال خبرداد درگیری در زاوه خراسان‌رضوی، منجر به قتل یکی از طرفین نزاع شد (۱۰ تیر ۱۴۰۳) نقش مهم مشاوره ژنتیک، در پیشگیری از تولد نوزادان بیمار و مبتلا به ناهنجاری‌های ژنتیکی
سرخط خبرها

جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک

  • کد خبر: ۲۳۶۰۲۵
  • ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک
۲ شرور خطرناکی که مرد جوان را به قصد ضرب و جرح به پارک جنگلی چیتگر ربوده بودند، با هوشیاری پلیس جنایی تهران دستگیر شدند.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی قبل مرد جوانی به اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کرد و هنگامی که مقابل کارآگاهان قرار گرفت، گفت: در محله ورد آورد در حال پیاده‌روی بودم که ناگهان ۲ اراذل و اوباش به قصد مزاحمت به من فحاشی کردند و مشاجره لفظی میان ما شکل گرفت که در ادامه ناگهان به سمتم آمدند و با تهدید چاقو من را سوار بر خودروی دنا مشکی رنگ خود کردند. آنها من را به حوالی پارک جنگلی چیتگر بردند و هدف ضرب و جرح شدیدی قرار دادند؛ از ۲ مرد جوان به جرم آدم‌ربایی شکایت دارم.

پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده در دادسرای امور جنایی، تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم برای بررسی‌های میدانی راهی محل وقوع جرم شدند و در نخستین گام با بازبینی دوربین‌های مداربسته موجود پلاک خودروی دنا را شناسایی کردند.

کارآگاهان در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی هویت و مخفیگاه متهمان را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد آنها از اراذل و اوباش‌های خطرناک غرب تهران هستند.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با بازپرس جنایی راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای ۲ مرد جوان را دستگیر کردند؛ متهمان خیلی زود هدف تحقیقات قرار گرفت و در همان بازجویی‌های اولیه صراحتا به جرم ربودن مرد جوان و ضرب و جرح وی اعتراف کردند.

با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضایی، متهمان جهت روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->