سرخط خبرها

زمزمه محرومیت سنگین برای مهرداد محمدی

  • کد خبر: ۲۳۱۸۹۵
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰
زمزمه محرومیت سنگین برای مهرداد محمدی
ارکان فدراسیون فوتبال بعد از انتشار مصاحبه مهرداد محمدی به دنبال اعمال یک جریمه سنگین برای این بازیکن هستند.

گروه ورزش، شهرآرانیوز، مهرداد محمدی درشرایطی که با ۲ گل زده مقابل پیکان شبی به یادماندنی را رقم زده بود و به واقعی یکی از نمایش‌های خاطره انگیز خود را درذهن هواداران استقلال به یادگار گذاشته بود، اما پایانی بد را رقم زد. مهرداد محمدی درحالی که می‌توانست به سادگی از کنار خبرنگاران و تصویربردارانی که آمده بودند از او درباره قهرمان نشدن استقلال سوال کنند، عبور کرده و پاسخگویی را به زمان بهتری موکول کند، ادبیات بسیار نامناسبی را به زبان آورد تا زمزمه یک جریمه سنگین برای او از همان لحظاتی که فیلم صحبت‌هایش پخش شد مطرح شود.


 فیلمی که خیلی زود به دست ارکان انضباطی فدراسیون فوتبال هم رسید و سران فوتبال ایران متفق القول اعلام کردند این بازیکن مستحق جریمه سنگین است. اکنون که چند روز از آن اظهارات عجیب مهرداد محمدی گذشته زمزمه محرومیت سنگین این بازیکن به گوش می‌رسد و شاید همین موضوع سبب شود بازیکن استقلال که درفصل جاری توانست ۸ بار برای تیمش گل بزند، ناچار به ترک این تیم شده و برای زمان معینی درخارج از لیگ ایران به فوتبال ادامه دهد.

 بدون شک اگر محمدی براعصاب خود مسلط بود و با حرفه‌ای گری از کنار خبرنگاران و تصویربرداران عبور می‌کرد و پاسخگویی را به زمان بهتری موکول می‌ساخت هرگز آن فیلم عجیب و غریب از او به جای نمی‌ماند، اما محمدی بدون توجه به موازین اخلاقی و بی آنکه بداند آن ادبیات تا چه اندازه برایش دردسریاز می‌شود، فوتبال ایران را به بدترین شکل ممکن زیر سوال برد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->