تاریخ و ساعت بازی فرانسه و هلند در یورو ۲۰۲۴ | جنگ شیر و خروس‌ها یورو ۲۰۲۴ یا مناظره انتخاباتی؟ | علاقه‌مندان به سیاست از تماشای فینال مرحله گروهی ضرر می‌کنند! آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان سرمربی تیم ملی والیبال هلند: ایران رؤیای المپیک پاریس را از ما گرفت شرط ترابی برای تمدید مشخص شد؛ اول تسویه بعد مذاکره پخش زنده بازی اسلوونی و صربستان در یورو ۲۰۲۴ (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و مس رفسنجان در فینال جام حذفی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین احتمال برکناری نکونام از استقلال بدون پرداخت غرامت! شکایت پرسپولیس از بیرانوند با درخواست غرامت و محرومیت حمایت هافبک استقلالی از گزینه پرسپولیس + عکس جایگاه ۲۰ ایران در رنکینگ فیفا آمار بازی والیبال ایران و هلند | هنرنمایی به سبک امین و نیمیر پایان کار مدافع استقلالی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایران و هلند در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴| موتور برد‌های ایران دیر روشن شد
سرخط خبرها

رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور در لیست نکونام

  • کد خبر: ۲۳۱۹۹۳
  • ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲
  • ۲
رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور در لیست نکونام
رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور دو بازیکنی هستند که در فهرست خرید جواد نکونام قرار گرفته‌اند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، جواد نکونام لیست بازیکنان خرید خود را به مدیران این باشگاه داده است. در لیست نکونام نام بازیکنانی همچون صیادمنش و  قایدی به چشم می‌خورد که پیش‌تر به آن اشاره شده است.

اما درلیست سرمربی استقلال یک شگفتی نیز وجود دارد. رامین رضاییان بازیکنی است که جواد نکونام روی جذب او تاکید کرده و این بازیکن نیز که سابق برای پرسپولیس بازی می‌کرد به استقلالی‌ها نیز چراغ سبز نشان داده است. در عین حال نام میلاد زکی‌پور هم در فهرست نهایی سرمربی استقلال قرار گرفته است.

بازیکنانی همچون آقای‌پور هم در این لیست حضور دارند که سرمربی استقلال روی جذب این بازیکنان تاکید کرده است.  


به گفته نزدیکان به جواد نکونام او قصد دارد ترکیب تیمش برای فصل بعد را تغییر دهد و به دنبال جذب بازیکنان درجه یکی است که از نظر فنی قابلیت ایجاد تحول در استقلال را داشته باشند.

یکی از نگرانی‌های بزرگ استقلال برای فصل بعد این است که بازیکنان مورد نظرش سر از دیگر تیم‌ها در نیاورند و سرمربی استقلال نیز به همین دلیل نام نفرات دلخواه خود را به باشگاه استقلال داده تا هرچه زودتر در راستای جذب آنها اقدام شود و دیگر تیم‌ها نتوانند بازیکنان مورد نظر او را به خدمت بگیرند.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
0
0
همین شایعات
حسین مرادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
0
0
همین شایعات
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->