اتحادیه اروپا: بحران غزه به نقطه اوج رسیده است توافق ایران و بحرین برای از سرگیری روابط سیاسی یمن: ۲ کشتی را در دریای سرخ و اقیانوس هند هدف قرار دادیم نتانیاهو : مخالف تشکیل کشور مستقل فلسطین هستم خانواده‌های اسیران صهیونیست: بدون سرنگونی دولت نتانیاهو، مبادله اسرا انجام نخواهد گرفت + فیلم حمله موشکی حزب الله به پایگاه نظامی اسرائیل یک کشته و ۶ زخمی برجای گذاشت زاکانی: "یارانه طلایی" جای "یارانه فعلی" را نمی‌گیرد | افزایش یارانه نقدی تا ۴۰ درصد مخبر: خدمات شهید رئیسی قابل خدشه و انکار نیست مستند دوم انتخاباتی مسعود پزشکیان پخش شد + فیلم کابینه نتانیاهو لایحه تمدید خدمت نیرو‌های ذخیره را تصویب کرد پورمحمدی در بدون تعارف: با احمدی نژاد همچنان رفاقت دارم + فیلم رضایی: کناره گیری به نفع جبهه انقلاب، فداکاری است روسیه: ۱۷۱۰ نظامی ارتش اوکراین کشته شدند (۳ تیر ۱۴۰۳) شهردار «حیفا»:باید هوشیار بود و به حزب‌الله احترام گذاشت رسانه صهیونیستی: عملیات ارتش در رفح به مراحل پایانی رسیده است ۲۱ جنگنده و کشتی نظامی چین اطراف جزیره تایوان رویت شد زاکانی بر اجماع ۴ نامزد اصولگرای ریاست جمهوری تاکید کرد فیلم کامل مناظره محمد قوچانی و محمدسعید احدیان درباره رقابت پزشکیان و قالیباف در انتخابات ۱۴۰۳ حمله موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی (۳ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اختلاف و سردرگمی سران تل‌آویو در پرونده اسیران صهیونیست

  • کد خبر: ۲۳۱۹۲۷
  • ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۷
اختلاف و سردرگمی سران تل‌آویو در پرونده اسیران صهیونیست
درحالی که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و شماری از اعضای کابینه او در مقابل خواسته های مشروع جنبش حماس برای آزادسازی اسیران صهیونیست مقاومت می کنند، عده دیگری از سران این رژیم خواستار توافق فوری با مقاومت در این خصوص هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، بنیامین نتانیاهو روز سه شنبه اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای بازگرداندن زنده یا مرده اسیران صهیونیست از نوار غزه به کار می گیرد.

در همین حال، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی، هرگونه توافق با جنبش حماس در زمینه آزادسازی اسیران را پیروزی برای «یحیی السنوار» رئیس این جنبش در نوار غزه توصیف کرد.

«بزالل اسموتریچ» همچنین افزود: هرگز تشکیل کشور مستقل فلسطین که امنیت اسرائیل را به خطر اندازد را نمی پذیرم و تمام تلاش خود را برای جلوگیری از این کار انجام می دهم.

با این حال، «یائیر لاپید» رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی خواستار انجام فوری مبادله اسیران با مقاومت فلسطین شد و اظهارداشت: اکثریت اعضای کابینه، کنست(پارلمان) و صهیونیست ها با این مبادله موافق هستند.

لاپید اعلام حمایت حزب دینی «شاس» از توافق مبادله اسیران را یک اقدام مثبت دانست و گفت: حزب شاس که در کابینه نیز حضور و ۱۱ کرسی کنست (پارلمان) را در اختیار دارد، از توافق با حماس حمایت کرده است.

«موشه یعالون» وزیر اسبق جنگ و رئیس سابق ستاد ارتش رژیم اسراییل نیز در گفت و گو با شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی با حمله به نتانیاهو گفت: نتانیاهو به خاطر بقای سیاسی خود نمی خواهد توافق مبادله اسیران انجام شود و اگر برسرکار بماند، ما را به سوی نابودی می کشاند.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ اسبق رژیم صهیونیستی و رئیس حزب موسوم به «اسرائیل بیتنو» نیز با انتقاد دوباره از نخست وزیر این رژیم و کابینه اش گفت: حکومتی که شهروندان خود را تنها بگذارد، شایستگی ندارد حتی یک دقیقه برسرکار بماند.

در همین راستا، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از پدر «نمرود کوهن» یک نظامی اسیر صهیونیست نوشت: مخالفت کابینه با برقراری آتش بس به معنای کشته شدن همه اسیران است و نتانیاهو برای ماندن در قدرت، سیاستی در پیش گرفته است که جان اسیران را به خطر می اندازد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->