نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد
سرخط خبرها

معاون سازمان خصوصی سازی: واگذاری سرخابی‌ها نزدیک است

  • کد خبر: ۲۳۱۹۴
  • ۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
معاون سازمان خصوصی سازی: واگذاری سرخابی‌ها نزدیک است
عضو هیات عامل سازمان خصوصی گفت: وزارت ورزش برای واگذاری این دو باشگاه بسیار پیگیر است و اقدامات مربوطه را تاکنون برای انجام هر چه سریعتر فعالیت‌ها انجام داده است و به نتایج قابل قبولی رسیدیم.
به گزارش شهرآرانیوز؛ ابوالقاسم شمس در خصوص تاخیر در واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در سال ۹۸ گفت: این دو شرکت فرهنگی و ورزشی در زمان انجام اقدامات لازم با مشکلاتی از قبیل تغییرات مدیریتی مواجه بودند که این موضوع باعث تاخیر در همکاری آن‌ها شد، زیرا برخی از اقدامات را باید هیات مدیره تصویب کند تا به مرحله اجرا در آید.

عضو هیات عامل سازمان خصوصی سازی ادامه داد: با وجود همه مشکلات و حاشیه‌های موجود در این شرکت‌ها، اما با همکاری وزارت ورزش و جوانان و جلسات برگزار شده به نتایج قابل قبولی رسیدیم و امیدواریم تکلیف این موضوع تا نیمه اول سال ۹۹ مشخص شود و از طریق عرضه اولیه در فرابورس کشف قیمت صورت گرفته و عرضه‌های بلوکی در مراحل بعد صورت گیرد.

وی افزود: زمانی که بحث واگذاری دو باشگاه به صورت جدی مطرح و حتی آگهی شد فقط بحث واگذاری برند همراه با دارایی بود و به هیچ عنوان مساله واگذاری هر یک از شرکت‌های فرهنگی و ورزشی استقلال و پرسپولیس از طریق بازار سرمایه مطرح نشده بود، اما از مهر ماه سال ۹۸ نحوه واگذاری تغییر کرد و شرکت‌ها در حال واگذاری از طریق پذیرش در بازار سرمایه هستند.

شمس تاکید کرد: طبق مذاکرات صورت گرفته اقدامات لازم در این زمینه در نیمه نخست سال جاری انجام شد و امیدواریم که کشف قیمت صورت گیرد. وزارت ورزش برای واگذاری این دو باشگاه بسیار پیگیر است و اقدامات مربوطه را تاکنون برای انجام هر چه سریعتر فعالیت‌ها انجام داده است.

منبع: ایرنا
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->