زن ۶۰ ساله شوهرش را آتش زد دستگیری اعضای گروه ۲۹ نفره شیطان پرستی در شیروان دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد در شهرستان مشهد کمبود مدرسه داریم بارش باران در محور‌های مشهد، نیشابور و تربت حیدریه (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) شمار جان‌باختگان ایرانی در حج تمتع به ۱۴ نفر رسید (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) بعد از غذا، چای و شیرینی بخوریم؟ | به این شرط بعد از خوردن غذا بخوابید بیست‌وششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز خراسان‌رضوی در مشهد برگزار شد کشف ۲۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرز‌های خراسان‌رضوی (۳۱ خرداد ۱۴۰۳) طلا‌های اهدایی مرد به زن هِبه و قابل‌استرداد است از قند و شکر دوری کنید وزیر آموزش‌وپرورش: در ۳۳ ماه خدمت شهید رئیسی، ایران به کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شد خراسان‌رضوی در مسیر تبدیل‌‌شدن به قطب تجهیزات پزشکی پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۳۱ خرداد ۱۴۰۳) | وقوع بارش‌های رگباری و وزش باد شدید مصرف چه دارو‌هایی در گرما خطرناک است؟ ابتلای ۴۵ درصد مردم کشور به کبد چرب استرس، کلسترول خون را بالا می‌برد؟ ۲۱ درصد ظرفیت سدهای خراسان‌رضوی پر شده است
سرخط خبرها

کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد

  • کد خبر: ۲۳۲۲۵۱
  • ۱۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد
مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کشف و ضبط بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی خبر داد.  

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر علی اصغر اسماعیل زاده ضمن اشاره به کشف بیش از ۲۰۰ قلم فرآورده دارویی از یک منزل مسکونی اظهار کرد: در راستای سلسله بازدید‌های روزانه کارشناسان این معاونت، طی بررسی‌ها و پیگیری‌های صورت پذیرفته؛ اطلاعاتی مبنی بر توزیع برخی فرآورده‌های دارویی به کلینیک‌ها و پزشکان توسط شرکتی فاقد مجوز‌های لازم دریافت شد.

مدیر امور دارو و مواد تحت کنترل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در این راستا ضمن هماهنگی کامل با اداره کل تعزیرات حکومتی و پلیس مبارزه با قاچاق به منزل مسکونی مذکور مراجعه و ضمن بازرسی کامل محل؛ حجم وسیعی از دارو‌های مصرفی در کلینیک‌های تخصصی پوست و مو و برخی مطب‌ها مشاهده و ضبط گردید.

وی افزود: تمامی اقلام مذکور ضبط، جمع آوری و پرونده‌ای جهت مسئولین این شرکت تشکیل و به مراجع قضایی ارجاع گردید.

 اسماعیل زاده با تاکید بر اینکه داروخانه تنها محل مجاز خرید دارو؛ مکمل و دارو‌های طبیعی بوده از هموطنان عزیز خواست تا در صورت داشتن اخبار و اطلاعات مبنی بر تولید و توزیع غیر مجاز هرگونه فرآورده سلامت محور اعم از خوراکی و آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی، گیاهی، دارویی و مکمل، تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین داشتن هرگونه سوال و شکایت در حوزه‌های مذکور با سامانه ملی وزارت بهداشت با شماره ۱۹۰ (ابتدا کد ۳ و سپس کد‌های حوزه مربوطه) تماس حاصل فرمایند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->