۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد پخش زنده اولین مناظره ترامپ و بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا + تاریخ و ساعت چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مخبر با خانواده کادر پروازی شهدای خدمت دیدار کرد

  • کد خبر: ۲۳۲۳۵۳
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹
مخبر با خانواده کادر پروازی شهدای خدمت دیدار کرد
سرپرست ریاست جمهوری با حضور در منزل اعضای کادر پروازی رئیس جمهور و همراهان شهیدش، به شکل جداگانه با خانواده‌های آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمد مخبر شامگاه پنجشنبه ابتدا در منزل شهید امیر سرتیپ دوم سید طاهر مصطفوی، فرمانده و خلبان پرواز رئیس جمهور حضور یافت و با تمجید از سوابق طولانی خدمت وی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یکی از بهترین خلبانان بالگرد هوانیروز، تصریح کرد: گر چه فراق شهید مصطفوی برای همه ما و به ویژه خانواده گرامی‌اش سخت است، اما شهادت سرنوشتی بود که ایشان با توجه به خدمات خالصانه و صادقانه خود شایسته آن بود.

سرپرست ریاست جمهوری همچنین با حضور در منزل شهید امیر سرتیپ دوم محسن دریانوش کمک خلبان پرواز رئیس جمهور، با تسلیت و تهنیت شهادت وی به خانواده گرامی ایشان اظهار داشت: همانگونه که شهید رئیسی در راه خدمت به مردم شریف ایران اسلامی جان بر کف نهاده بود، این شهیدان نیز برای اعتلای ایران اسلامی مجاهدت می‌کردند و در نهایت نیز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 مخبر همچنین در منزل شهید سرهنگ دوم بهروز قدیمی، مهندس فنی پرواز نیز حضور یافت و ضمن دیدار با خانواده وی گفت: این شهدای عزیز جان خود را برای خدمت به مردم ایران فدا کردند و ملت بزرگ ایران نیز با حضور باشکوه خود در مراسم بدرقه و تشییع آنان، به نیکی از خدمات آنان قدردانی کردند.

در این دیدار‌های جداگانه، خانواده شهدای خدمت نیز در فضایی صمیمی به بیان فضائل اخلاقی، دغدغه‌ها و خدمات شهدای خلبان پرداختند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->