۹ ساعت باقی مانده تا انتخابات ریاست جمهوری| قالیباف و جلیلی هنوز به اجماع نرسیده اند! مشارکت رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ ارتش یمن از دو عملیات نظامی منحصر به فرد خبر داد چند نفر در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ واجد شرایط رای دادن هستند؟+فیلم مناظره ترامپ و بایدن چگونه و با چه قوانینی برگزار می‌شود؟ اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات کشور | ساعت شروع اخذ رای اعلام شد حمله به یک کشتی در نزدیکی الحدیده یمن (۷ تیر ۱۴۰۳) حملات سنگین راکتی حزب الله به شمال فلسطین اشغالی (۷ تیر ۱۴۰۳) سیدحسن نصرالله: نظام جمهوری اسلامی دژ مستحکم مقابل ظالمان است اشراف قوی بر کشور و اراده برای تصمیم گیری، دو رمز موفقیت دولت آینده دعوت خانه مطبوعات و رسانه‌های خراسان رضوی از مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان مشهد (۸ تیر ۱۴۰۳) ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نیوزویک: اسرائیل ۲۴ساعته از حزب‌الله شکست می‌خورد

  • کد خبر: ۲۳۲۴۱۵
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴
نیوزویک: اسرائیل ۲۴ساعته از حزب‌الله شکست می‌خورد
مجله آمریکایی نیوزویک جنگ گسترده احتمالی بین تل‌آویو و حزب‌الله لبنان را فاجعه‌ای بسیار بزرگ‌تر از جنگ غزه دانست و نوشت که اسرائیل احتمالاً ۲۴ساعته در این جنگ شکست می‌خورد.

به گزارش شهرآرانیوز، مجله معتبر آمریکایی نیوزویک در گزارشی به بررسی جنگ احتمالی گسترده میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان پرداخت و نوشت که این جنگ احتمالاً فاجعه‌ای بسیار بزرگ‌تر از جنگ غزه را رقم خواهد زد.

این مجله آمریکایی به نقل از «عیران عتصیون» معاون سابق رئیس شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نوشت که تل‌آویو در صورت بروز جنگ گسترده، ۲۴ساعته از حزب‌الله لبنان شکست خواهد خورد.

عتصیون می افزاید که شکست در این جنگ به تخریب گسترده مناطق بسیار حساس در داخل اسرائیل منجر خواهد شد که پیش از این نظیر آن را مشاهده نکرده‌ایم.

المیادین همچنین به نقل از رسانه‌های صهیونیستی نوشت که اسرائیلی‌ها بعد از گذشت ۸ ماه از جنگ، همچنان در شمال و جنوب آواره هستند و اسرای خود را آزاد نکرده‌اند و یحیی سنوار را نیز از بین نبرده اند.

این رسانه‌ها می افزایند که تل‌آویو از نظر مشروعیت بین المللی با مشکلات عدیده‌ای مواجه شده است. اسرائیلی‌ها در حال حاضر در عصر حجر به سر می‌برند، چرا که حزب الله به صورت روزانه زیرساخت‌ها و تمامی سیستم‌های هشدار رژیم صهیونیستی را نابود می‌کند.

رسانه‌های صهیونیستی با اشاره به بیانیه حزب الله لبنان که اعلام کرده سامانه «تل شمایم» را در پادگان نظامی نفتالی منهدم کرده است، تاکید کردند که حزب الله تقریباً تمامی سامانه‌های مراقبت مربوط به امنیت مرزها را از بین برده است.

بر اساس این گزارش حزب الله تاکنون دست کم ۴ سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را منهدم کرده است. حزب الله همچنین اعلام کرده که سامانه مراقبت هوایی «أورن یاروک» را هدف قرار داده که اختلال‌هایی را در سیستم آژیر هشدار در شمال سرزمین‌های اشغالی ایجاد کرده است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اوضاع جبهه شمالی را معضلی برای اسرائیل توصیف کرد که هم ردیف معضل اسرای اسرائیلی است. این رسانه‌ها اعلام کردند که زندگی شهرک نشینان شمالی به اندازه یک ارزن برای نتانیاهو و تیم وی اهمیت ندارد و فرماندهی جبهه داخلی همه چیز را از مردم مخفی می‌کنند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->