کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (سه‌شنبه ۲۹ خرداد) + آموزش مغز مردان موقع پدر شدن تغییر می‌کند! کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (دوشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) بسته‌های هدیه همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی بسته‌های هدیه ایرانسل به مناسبت اعیاد قربان و غدیر (۱۴۰۳) + روش فعالسازی کدمورس جدید همستر کامبت (دوشنبه ۲۸ خرداد) + آموزش تسلا ربات‌های انسان‌نمای «اپتیموس» را اجاره می‌دهد! روان‌شناسان می‌گویند اینترنت می‌تواند ترس ما از حفره‌های کوچک را تشدید کند! Assassin’s Creed Shadows یکی از کامل‌ترین سیستم‌های مخفی‌کاری این مجموعه را دارد کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳) فعالان حوزه فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال از رئیس‌جمهور آینده چه درخواست‌هایی دارند؟ درباره زیردریایی بدون خدمه Manta Ray دارپا + ویدئو رفع مشکلات فضاپیمای «وویچر ۱» و ارسال دوباره اطلاعات به زمین iOS ۱۸ می‌تواند محاسبات ریاضی را در هر جای متن و با استفاده از صفحه کلید انجام دهد کدمورس جدید همستر کامبت (یکشنبه ۲۷ خرداد) + آموزش مردم سال گذشته ۱۴۹ میلیارد دقیقه ویدئو از آپارات تماشا کردند تصاویر جدید گلکسی S۲۴ FE منتشر شد + جزئیات کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) کدمورس جدید همستر کامبت (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳) + آموزش کارت‌های کمبو امروز همستر کامبت (جمعه ۲۵ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پرافیت مهم است یا تعداد سکه؟ + پاسخ اکانت رسمی «همستر کامبت»

  • کد خبر: ۲۳۳۲۰۵
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲
پرافیت مهم است یا تعداد سکه؟ + پاسخ اکانت رسمی «همستر کامبت»
با داغ شدن تب بازی تلگرامی «همستر کامبت» سؤال خیلی از کاربران این است که سکه‌هایمان را افزایش دهیم یا آن‌ها را برای بالابردن پرافیت خرج کنیم؟ به تازگی اکانت رسمی «همستر کامبت» در توئیتر پاسخی صریح به این سؤال داده است.

شهرآرانیوز - بدون شک پرمناقشه‌ترین سوال بازی «همستر کامبت» این است که پرافیت مهم‌تر است یا تعداد سکه؟ سؤالی که اکانت‌های رسمی این بازی در شبکه‌های اجتماعی در طول یک ماه اخیر پاسخ‌های متناقضی به آن داده‌اند و همین خیلی از کاربران را گیج کرده است. روزهای ابتدایی انتشار بازی، با در نظر گرفتن پیشینه نات کوین، همه از اهمیت تعداد سکه می‌گفتند ولی ساز و کار منحصربه فرد «همستر کامبت» در بخش ماین، این بازی را از پیشنیانش متفاوت می‌کرد. «سود در ساعت» (Profit per hour) در صفحه ابتدایی ربات (Exchange)، بالا سمت راست قرار دارد و بین کاربران به «پرافیت» معروف شده است.

این بخش میزان سود شما در هر ساعت را نشان می‌دهد؛ درواقع اگر شما آفلاین یا آنلاین باشید، ماینرها به طور خودکار برای شما به اندازه پرافیت به شما سکه اضافه می‌کنند.

اگر در بخش رنکینگ جهانی یا همان برترین‌های بازی هم نگاه کنیم، رتبه‌بندی براساس Profit است و نه موجودی، البته ارتقای رتبه در این قسمت براساس سکه انجام می‌شود. در این میان خیلی‌ها گمان می‌کنند ممکن است ایردراپ به هر چیزی در بازی تعلق بگیرد و نظر سازندگان کاملا تغییر کند. چندروز پیش  اکانت رسمی تلگرام «همستر کامبت» نوشت: «میزان توکن‌های دریافتی در ایردراپ همستر به سود در ساعت و برخی پارامتر‌های فعالیت دیگر بستگی دارد که بعداً نشان خواهیم داد، نه به مانده سکه».

پاسخ صریح اکانت رسمی «همستر کامبت» به یک سؤال مهم: پرافیت مهم است یا تعداد سکه؟

همچنین به تازگی کاربری در صفحه‌ رسمی «همستر کامبت» در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق!) این سوال را دوباره مطرح کرده است:

چه چیز مهم‌تر است؟ موجودی سکه یا سود در ساعت (پرافیت)؟ چون من ویدیویی دیدم که شخصی در آن ما را گمراه می‌کند تا سکه‌هایمان را با افزایش پرافیت هدر دهیم! لطفاً این موضوع را شفاف کنید!

صفحه‌ رسمی همستر کامبت هم پاسخی کوتاه و صریح داده است: PPH ser! (پرافیت).

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->