معاون‌اول قوه‌قضائیه: نتیجه مشکلات اقتصادی و معیشتی سرازیرشدن پرونده‌ها به قوه‌قضائیه است دیدار مسئولان قضایی با رهبر معظم انقلاب، فردا (شنبه، ۲ تیر ۱۴۰۳) آیت الله علم الهدی: دیروز آبِ خوردن را به برجام گره زدید، امروز نان مردم را؟ | برجام، نماد کوتاه آمدن ماست نه آمریکا وقوع انفجار در نزدیکی فرودگاه زاهدان تکذیب شد (یکم تیرماه ۱۴۰۳) گروسی: در شورای امنیت علیه ایران اجماع وجود ندارد ارمنستان کشور فلسطین را به رسمیت شناخت آمریکا و چین پس از پنج سال وقفه مذاکرات هسته‌ای را از سرگرفتند استقبال آمریکا از اقدام خصمانه ضدایرانی کانادا علیه سپاه پاسداران حسن روحانی دوباره به صداوسیما نامه نوشت ادعای انصراف قالیباف از نامزدی انتخابات تکذیب شد توئیت پورمحمدی درباره زاکانی از وسط مناظره انتخاباتی + عکس سومین مناظره انتخاباتی امشب (یکم تیر ۱۴۰۳) برگزار می‌شود خبرنگار شبکه ماهواره‌ای الاقصی به شهادت رسید|افزایش شمار شهدای خبرنگار در غزه به ۱۵۲ تن عذرخواهی محمدجواد ظریف به‌خاطر نمایش نمودار اشتباه در میزگرد پزشکیان حملات روسیه شبکه برق اوکراین را هدف قرار می‌دهد نکات یک مفسر زبان بدن به ۶ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مدعی شد: تلاش برای آتش بس در غزه را ادامه می دهیم ستاد مرکزی جوانان سعید جلیلی در خراسان رضوی افتتاح شد اسماعیلی: بارزترین خصیصه شهید رئیسی، ایمان به خدا و آرمان‌های نظام اسلامی و مردم بود حمله به ستاد انتخاباتی جلیلی در مشهد با کوکتل مولوتف + فیلم لحظه حمله
سرخط خبرها

طوفان بشری مردم یمن در حمایت از غزه

  • کد خبر: ۲۳۳۶۹۸
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
طوفان بشری مردم یمن در حمایت از غزه
مردم یمن با حضور در سی‌وپنجمین هفته راهپیمایی‌های میلیونی در صنعا، حمایت خود را از آرمان فلسطین و مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، میدان السبعین صنعا شاهد برگزاری سی‌وپنجمین هفته راهپیمایی مردم یمن در حمایت از مردم مظلوم غزه بود.

این راهپیمایی که با شعار «در کنار غزه ثابت‌قدم هستیم و با تمام توطئه‌ها مقابله می‌کنیم» برگزار شد، پاسخ به فراخوان «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصار الله برای برگزاری راهپیمایی میلیونی در حمایت از فلسطین و غزه بود.

راهپیمایان یمنی پرچم‌های فلسطین را در کنار پرچم کشورشان به اهتزار درآوردند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و بر همبستگی با مردم مظلوم غزه تأکید کردند.

آنها همچنین تحریم کالاهای آمریکایی و صهیونیستی را خواستار شدند و تجاوز آمریکایی- انگلیسی- صهیونیستی به فلسطین و یمن را محکوم کردند.

یمنی‌ها ضمن اعلام حمایت از نیروهای مسلح یمن برای تشدید عملیات ضدصهیونیستی در دریای سرخ، حمایت و پشتیبانی خود را از سایر جبهه‌های پشتیبان محور مقاومت به‌ویژه مقاومت اسلامی عراق اعلام کردند.

مردم یمن همچنین از شناسایی و انهدام هسته جاسوسی آمریکایی- صهیونیستی به دست نیروهای امنیتی یمن استقبال کردند و شعار سر دادند: (آمریکا و صهیونیسم، به دست سرویس های امنیتی یمن سیلی جهانی خوردند).

آنها در بیانیه پایانی راهپیمایی خود، بی‌تفاوتی حکومت‌های عربی را در قبال مسأله فلسطین و نسل‌کشی در نوار غزه محکوم کردند و این گونه موضع‌گیری‌ها را اهانت به اسلام توصیف کردند و از ملت‌های عربی و اسلامی خواستند به وظیفه دینی و اخلاقی خود برای حمایت از مظلومان غزه عمل کنند.

علاوه بر صنعا، راهپیمایی میلیونی مردم یمن در استان‌های صعده، مأرب، ضالع، اب، ذمار، البیضاء و سایر شهرهای دیگر این کشور برگزار شد.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->