رمزگشایی سرقت‌های مدارس غرب مشهد پاسخ به چند پرسش‌ متداول بازنشستگان کشوری درباره بیمه تکمیلی عکس و فیلم از خسارت‌های زلزله ۵ریشتری در کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) آخرین اخبار از زلزله کاشمر (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) | ۲ فوتی و ۵۰ مصدوم و چند نفر زیر آوار مانده در کاشمر | حال ۱۵ نفر وخیم است زلزله نسبتاً شدید کاشمر در خراسان رضوی را لرزاند + جزئیات (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) هزینه میلیاردی پیشگیری از ابتلا به هاری | شهرداری‌ها موظف هستند که کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب را پیگیری کنند بیماری تب دنگی چیست؟ | آخرین وضعیت بیماری در مشهد و خراسان رضوی پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوای مشهد و خراسان‌رضوی ( ۲۹ خرداد ۱۴۰۳) تبلیغ محصول مکمل در فضای مجازی ممنوع است ثبت‌نام وام ۳۰ میلیون‌تومانی بازنشستگان تأمین‌اجتماعی از امروز آغاز شد + شرایط (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) پاسخگویی ۱۰۰ درصدی به نیاز شبکه درمان به خون و فراورده‌های خونی پاسخ به ابهامات «متناسب‌سازی حقوق» بازنشستگان | احکام جدید حقوق بازنشستگان چه زمانی صادر می‌شود؟ علائم افسردگی نامرئی (افسردگی پنهان) چیست تذکر دیوان محاسبات کشور به دستگاه‌ها درباره اجرای قانون هوای پاک وزیر کار: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود | پیگیر متناسب‌سازی برای بازنشستگان تامین اجتماعی نیز هستیم ساماندهی مدارس کانکسی کشور در مهر ۱۴۰۳ پایان سرقت‌های عجیب از طلافروشان مشهدی |شکایت ۷ زرگر از یک زباله گرد
سرخط خبرها

جاده چالوس همچنان مسدود است

  • کد خبر: ۲۳۳۷۳۹
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
جاده چالوس همچنان مسدود است
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: جاده چالوس که در پی جاری شدن سیل مسدود شده بود، همچنان مسدود است. به تبع آن آزادراه تهران - شمال نیز مسدود است. پلیس می‌گوید که تا زمان ایمن‌سازی کامل محور، جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال نباید بازگشایی شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سرهنگ احمد شیرانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده سه راهی چلاو و حدفاصل گزنک تا زیار نیمه سنگین است. همچنین شاهد ترافیک پرحجم در مسیر جنوب به شمال این محور در محدوده آب اسک هستیم.

وی از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه پردیس – تهران در محدوده جاجرود خبر داد و گفت: وضعیت مشابه در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده پل دلیچایی گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران در حدفاصل محمدشهر تا پل کلاک گزارش شده است، اظهار کرد: ترافیک در مقاطعی از محور شهریار – تهران پرحجم گزارش است، همچنین ترافیک در آزادراه ساوه – تهران در محدوده رضی آباد نیز پرحجم است.

شیرانی درباره وضعیت جاده چالوس نیز گفت:‌ این محور در پی جاری شدن سیل مسدود شده بود و همچنان نیز مسدود است. به تبع آن آزادراه تهران - شمال نیز مسدود است. پلیس تاکید دارد که تا زمان ایمن‌سازی کامل محور، جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال بازگشایی نشود.

وی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز اظهارکرد: بارش باران در برخی از محورهای استان گلستان گزارش شده است. پرهیز از سرعت زیاد و رانندگی با سرعت مطمئنه و همچنین رعایت فاصله طولی، توصیه‌ای که باید در هنگام رانندگی جدی گرفته شود.

شیرانی گفت: رانندگان و مسافران می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با شماره‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند تا با اطلاع از شرایط حاکم بر جاده‌ها، بهترین زمان و مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->