جلیلی: نقش‌های مهم اجتماعی توسط خانم‌ها انجام می‌شود روسیه: ۵ انبار مهمات اوکراین منهدم شدند حمله موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای مجادله لفظی مشاور فرهنگی پزشکیان با کارشناس میزگرد چه بود؟ + جزئیات سخنگوی ارتش اسرائیل: حماس ازبین‌رفتنی نیست ایران مصادره سهام پالایشگاه ونزوئلا توسط آمریکا را محکوم کرد رسانه‌های صهیونیستی: سخنرانی امشب نصرالله قوی‌ترین سخنرانی او بود قاضی‌زاده هاشمی در بدون تعارف: دولت شهید رئیسی دولت تحول بود+ فیلم برنامه‌های انتخابی ستاد سعید جلیلی در مشهد + جزئیات برنامه‌های انتخاباتی ستاد مسعود پزشکیان در مشهد + جزئیات روسیه نظامی آمریکایی را به ۴ سال زندان محکوم کرد | «پنتاگون» واکنش نشان داد نتانیاهو: در چندین جبهه درگیر جنگ هستیم شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) رفتار ضد انسانی و غیراخلاقی اشغالگران با اسرای فلسطینی سیدحسن نصرالله: مقاومت بیش از ۱۰۰ هزار رزمنده در اختیار دارد پزشکیان در میزگرد فرهنگی شبکه دو: مردم برای حاکمیت فرصت هستند نه تهدید | من اصولگرا هستم + فیلم شرایط حضور نماینده کاندیدا‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای اعلام شد حمله دیگر ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به یمن پسر نتانیاهو باز هم جنجال به پا کرد رانندگی پوتین برای کیم‌ جونگ اون + ویدئو
سرخط خبرها

قالیباف: یک مدیریت قوی توان اجرای برنامه هفتم توسعه را دارد + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۳۸۷۴
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۷
قالیباف: یک مدیریت قوی توان اجرای برنامه هفتم توسعه را دارد + فیلم
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: قانون برنامه هفتم مهم است اما اگر اجرا نشود اعتبارش بیش از کاغذ چیز دیگری است. مدیریت قوی است که می‌تواند این کاغذ بی جان را جان بدهد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدباقر قالیباف نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه برنامه تلویزیونی «با مردم» با بیان اینکه ایران مانند سروی بلندقامت، مستحکم در برابر دشمنان ایستاده است، اظهار داشت: ما هشت سال جنگ سخت را در یک نبرد نابرابرانه پشت سر گذاشتیم و ۳۵ سال دیگر را در جنگ نیابتی در فشار‌های جنگ شناختی و در رأس آن در یک تحریم ظالمانه اقتصادی بودیم.

وی افزود: دشمنان ما به دنبال این بودند که بتوانند ملت ما را ناامید و گذشته خود پشیمان کنند. ایران عزیز ما و ملت ما همچنان سروی بلندقامت و مستحکم ایستاده و همه دشمنی‌ها و سختی‌ها و ناملایمات عبور کرده و اقتدار و بزرگی خود را در اوج نگه داشته است.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ایران با قدرت کسب کرده ایده مقاومت و عمل به وعده صادق و جغرافیای سیاسی منحصر به فرد منقطه‌ای و جهانی یک بازیگر اصلی در منطقه است.

وی افزود:  ایران سربلند از رویکرد حفظ بقا عبور کرده و به بلوغ رسیده است که می‌توانیم در گام دوم انقلاب اسلامی حرکت را به سمت پیشرفت اینگونه بگوییم از پایایی به سمت پویایی برسیم و هرگز اجازه نخواهیم داد که بدخواهان ایران ما را دور بزنند.

قالیباف با بیان اینکه امروز همه از گرانی و تورم رنج می‌برند، تصریح کرد: ما وعده دادیم که مجلس یازدهم برای یک خیزش اقتصادی آمده است یعنی قوانینی که در مسئولیت مجلس که قانون‌گذاری است باید تصویب کنیم. به وعده خود عمل کردیم و گزارش را خدمت مردم دادیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان داشت: قانون برنامه هفتم مهم است، اما اگر اجرا نشود اعتبارش بیش از کاغذ چیز دیگری است. مدیریت قوی است که می‌تواند این کاغذ بی جان را جان بدهد.

وی تصریح کرد: ما امروز شاهد مشکلات هستیم که تکرار برای بنده سخت است، چون آنقدر شما مردم عزیز این را شنیدید از حرف خسته‌اید ولی در این شرایط می‌خواهم به شما قول بدهم مثل گذشته و به عهد خودم وفا کنم که اینها را می‌گویم که با کمک شما حل کنیم.

قالیباف تاکید کرد: امروز همه از گرانی و تورم رنج می‌بریم و شرمنده‌ایم. ما حتما برای این در دولت چهاردهم که دولت خدمت و پیشرفت است چاره‌اندیشی کردیم برنامه و روش اجرا داریم و ضمانتنامه اجرایی کارنامه عملکرد بنده در طول سالیان گذشته است.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه اراده بر این است تا مسیر شهید رئیسی را  ادامه دهیم، تاکید کرد: امروز ریشه اصلی مفاسد در کشور ما ناکارآمدی است و رقم‌ها به گونه‌ای است که آدم قصه می‌خورد.

وی افزود: مجلس یازدهم و دولت شهید رئیسی  آمدند که ریل را عوض کنند و در این مسیر حرکت کردند و پیش رفتیم و شتاب گرفتیم.

قالیباف ادامه داد: برنامه هفتم با مشارکت هم تصویب کردیم ولی مشیت الهی اینگونه شد که این رفیق عزیز را از ما گرفت.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما امروز پیش روی خود دو راه داریم یا اینکه اجازه بدهیم چرخ بر همان پاشنه گذشته بچرخد یا اینکه این مسیر تحول را با قدرت ادامه دهیم.

وی بیان داشت: اراده بر این است که این مسیر را ادامه دهیم و اگر ضعفی در برخی کار‌ها وجود دارد آنها را تبدیل به قوت کنیم و به سرعت برویم به سمت تحول برویم.

قالیباف افزود: ملت عزیز ایران در یک نقطه تاریخی قرار گرفتید و در یک لحظه مهم اساسی هستید برای یک تصمیم بزرگ. این انتخاب و تصمیم شماست برای تحول در اقتصاد برای آینده فرزندان‌مان در این سرزمین پهناور برای پیشرفت و عزت ملت ایران.

قالیباف گفت: همیشه تحولات و نزدیک‌ترین مسیر برای تحولات، انتخاب است و این انتخاب شما و تصمیم شما برای تحول در اقتصاد، آینده فرزندانمان در این سرزمین پهناور و برای پیشرفت و عزت ملت عزیزمان است.

وی افزود: فرصت آزمون و خطا نداریم و باید مسیر پیشرفت را محکم دنبال کنیم. ما باید به دنبال تحول باشیم. تحول در همه عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بدون شک نیاز به مدیر قوی دارد. هیچ تحولی بدون یک مدیر قوی امکان‌پذیر نیست.

قالیباف گفت: رئیس قوه مجریه این بار را باید به دوش بکشد و در این روزهای پیش رو، شما مردم عزیز می‌خواهید او را انتخاب کنید. باید بتواند موضوعات پیچیده و متعدد و صدها نفر نیروهای مجموعه دولت و بدنه دولت را با هماهنگی قوای دیگر، برای این تحول به پیش ببرد. نقش او نقش کم نظیر و بی‌نظیر در این تحول خواهد بود.

وی افزود: آیا برای تحول، مشکلمان برنامه است یا اینکه نبود امکانات بوده است؟ اگر مشکل برنامه بود، شش برنامه گذشته بود و کمتر از ۳۰ درصد انجام شد. آن چیزی که مشکل بود، نبود یک مدیر قوی بود که آن را به نتیجه برساند. امکانات بود اما به جای اینکه در مسیر رشد قرار گیرد، حیف شدند و از دست داده شدند. مدیری که بگوید من امکانات می‌خواهم و اختیار می‌خواهم، او توان تحول ندارد. مشکل نبودن یک مدیر قوی بود.

وی افزود: امروز ما بعد از ۴۵ سال از انقلاب در انتخابمان حتماً باید به افرادی نگاه کنیم که کارنامه داشته باشند و عملکرد روشنی داشته باشند، قدرت تصمیم‌گیری داشته باشند، شجاع باشند، آگاه باشند و اهل خرد جمعی و مشاوره باشند. برنامه و تصمیم‌سازی درست و صحیح را به پیش ببرد و انجام دهد.

قالیباف گفت: یک مدیر قوی می‌تواند مایه افتخار شود. هنر این است که با کمک نخبگان، مشکل را از نقطه‌ای به نقطه دیگر منتقل نکنیم و مشکلات را افزایش ندهیم. باید مشکل را تبدیل به مسئله کنیم و مسئله را با قدرت، آن‌ها حل کنیم و بتوانیم گره از زندگی مردم باز کنیم.

کد خبر 6137374

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->