جلیلی: نقش‌های مهم اجتماعی توسط خانم‌ها انجام می‌شود روسیه: ۵ انبار مهمات اوکراین منهدم شدند حمله موشکی مقاومت به شهرک‌های صهیونیستی (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) ماجرای مجادله لفظی مشاور فرهنگی پزشکیان با کارشناس میزگرد چه بود؟ + جزئیات سخنگوی ارتش اسرائیل: حماس ازبین‌رفتنی نیست ایران مصادره سهام پالایشگاه ونزوئلا توسط آمریکا را محکوم کرد رسانه‌های صهیونیستی: سخنرانی امشب نصرالله قوی‌ترین سخنرانی او بود قاضی‌زاده هاشمی در بدون تعارف: دولت شهید رئیسی دولت تحول بود+ فیلم برنامه‌های انتخابی ستاد سعید جلیلی در مشهد + جزئیات برنامه‌های انتخاباتی ستاد مسعود پزشکیان در مشهد + جزئیات روسیه نظامی آمریکایی را به ۴ سال زندان محکوم کرد | «پنتاگون» واکنش نشان داد نتانیاهو: در چندین جبهه درگیر جنگ هستیم شهادت یک رزمنده دیگر حزب‌الله در راه قدس (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) رفتار ضد انسانی و غیراخلاقی اشغالگران با اسرای فلسطینی سیدحسن نصرالله: مقاومت بیش از ۱۰۰ هزار رزمنده در اختیار دارد پزشکیان در میزگرد فرهنگی شبکه دو: مردم برای حاکمیت فرصت هستند نه تهدید | من اصولگرا هستم + فیلم شرایط حضور نماینده کاندیدا‌های انتخاباتی در شعب اخذ رای اعلام شد حمله دیگر ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به یمن پسر نتانیاهو باز هم جنجال به پا کرد رانندگی پوتین برای کیم‌ جونگ اون + ویدئو
سرخط خبرها

اذعان ارتش رژیم اسرائیل به هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در رفح

  • کد خبر: ۲۳۳۸۸۷
  • ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۱
  • ۱
اذعان ارتش رژیم اسرائیل به هلاکت ۸ نظامی صهیونیست در رفح
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت چندین نظامی این رژیم از جمله فرمانده گروهان لشکر مهندسی ۶۰۱ در عملیات صبح امروز (شنبه) مقاومت در رفح اذعان کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی امروز شنبه اعلام کرد که بر اثر انفجار یک نفربر در جریان درگیری ها در رفح هشت نظامی صهیونیست کشته شدند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی همچنین تأکید کرد که جانشین یک فرمانده گروهان لشکر مهندسی ۶۰۱ این رژیم نیز در میان کشته ها است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز گزارش دادند که یک موشک ضدزره به یک خودروی نظامی ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «ببر» در جنوب نوار غزه اصابت و باعث انفجار آن شد.

بنابر اعلام این رسانه ها، در این عملیات مقاومت فلسطین، هشت نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در داخل این خودرو کشته شدند و در آتش سوختند.

در همین راستا، گردان‌های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز شنبه اعلام کرد که یک بلدوزر ارتش رژیم صهیونیستی از نوع «دی ۹» را با راکت الیاسین ۱۰۵ در منطقه تل السلطان در غرب شهر رفح در جنوب نوار غزه منهدم کرد. این منطقه هم اکنون شاهد درگیری شدید رزمندگان مقاومت و نظامیان صهیونیست است.

منابع خبری بامداد امروز شنبه نیز گزارش داده بودند که در پی حمله موشکی گردان‌های القسام به پایگاه نظامی «کیسوفیم» ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه، آتش‌سوزی در این پایگاه روی داده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علیرضا
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۶
0
0
درود بر فلسطین و حماس و لبنان و حزب الله و حوثی یمن و کتائب . مرگ بر اسرائیل و امریکا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->