طالبان: ۶۰ شهروند خارجی در افغانستان زندانی هستند زنگ خطر سازمان پزشکان بدون مرز در غزه به صدا درآمد حاجی‌زاده: اسرائیل بعد از حمله به سفارت به التما‌س افتاد کدام نامزد‌های انتخاباتی قرار است ۶ تیر ماه به مشهد بیایند؟ لاوروف: افغانستان هنوز هم سرچشمه تهدیدات تروریستی است وزیر کشور خطاب به نامزدها: آقایان آمار اشتباه از دولت سیزدهم به مردم ندهند زمان حضور امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد رهبر معظم انقلاب خطاب به نامزدها: جایز نیست حرف‌هایی صادر بشود که کشور را دشمن‌شاد کند + فیلم استقرار ۴ هزار و ۵۶۷ شعبه اخذ رأی در خراسان‌رضوی | اخذ رأی فقط با شناسنامه یا کارت‌ملی انجام می‌شود + فیلم ارتش یمن از شهپاد «طوفان ۱» رونمایی کرد + جزئیات معاون دادستان خراسان‌رضوی: نشر اکاذیب از جرائم غیرقابل‌گذشت در حوزه انتخابات است انتقاد نمایندگان از روند پرداخت تسهیلات بانکی خرد و اشتغال رهبر معظم انقلاب: قوه قضاییه باید با شجاعت و بدون ملاحظه عدالت را اجرا کند | نامزدها از اظهارات دشمن شادکن پرهیز کنند + فیلم برنامه تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ در صداوسیما (۲ تیر ۱۴۰۳) سازمان ملل: پوتین به زودی طالبان را از فهرست گروه تروریستی خارج می‌کند پخش زنده مناظرات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در بوستان‌های مشهد + فیلم گزارش کامل از سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + فیلم (۱ تیر ۱۴۰۳) استعفای مقام ارشد آمریکایی در اعتراض به جنگ غزه
سرخط خبرها

تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم

  • کد خبر: ۲۳۳۹۳۶
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۱۶
تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم
تظاهرات شنبه شب در سرزمین‌های اشغالی علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد و نیروهای پلیس تل آویو به معترضان یورش بردند.

به گزارش شهرآرانیوز، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی از تلاش پلیس این رژیم برای متفرق کردن معترضان خبر دادند.

براساس این گزارش، پلیس چندین معترض را نیز بازداشت کرده است.

از نکات جالب توجه در این تظاهرات حضور «بنی گانتس» عضو مستعفی کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در تظاهرات اسرائیلی‌ها در حمایت از توافق مبادله اسرا با مقاومت در غزه بود.

تظاهرات کنندگان اسرائیلی تقاطع رعنانا را مسدود کرده و خواستار برگزاری فوری انتخابات زودهنگام و آزادی اسرای اسرائیلی در غزه شدند.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تاکید کرد که خانواده‌های اسرای اسرائیلی و نظامیان کشته شده در نوار غزه خواستار پایان جنگ در چارچوب توافق مبادله اسرا با مقاومت شدند.

این خانواده‌ها تاکید کردند که ادامه جنگ منجر به کشته شدن شمار بیشتری از اسرا و نظامیان اسرائیلی خواهد شد.

آن‌ها همچنین اعلام کردند که فرزندان ما در غزه کشته شدند و دولت آن‌ها را به حال خود رها کرد اما هنوز اسرایی هستند که می‌توان آن‌ها را نجات داد.



سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی تاکید کرد که خانواده‌های اسرای اسرائیلی در غزه خواستار متعهد شدن این رژیم به توقف جنگ به عنوان بخشی از توافق مبادله اسرا و آتش‌بس شدند.

شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم به نقل از گادی آیزنکوت عضو مستعفی کابینه جنگ تاکید کرد که اگر شجاعت داشتیم، می‌توانستیم به توافقی برای آزادی اسرای اسرائیلی دست یابیم.

رئیس جمهوری آمریکا شامگاه جمعه (۱۱ خرداد) ادعا کرد که رژیم صهیونیستی یک پیشنهاد جدید برای برقراری آتش‌بس و تبادل اسرا ارائه کرده و از طرفین خواست این فرصت را از دست نداده و بر سر این پیشنهاد به توافق برسند؛ پیشنهادی که شامل آزادی اسرای صهیونیست و بازسازی غزه است.

بر اساس این طرح ادعایی، ابتدا یک آتش‌بس ۶ هفته‌ای برقرار خواهد شد که در این بازه زمانی حماس و رژیم صهیونیستی برای یافتن راهی برای پایان جنگ مذاکره خواهند کرد. با این‌ حال، اگر مذاکرات بیشتر از ۶ هفته به طول بینجامد، آتش‌بس موقت تا زمان حصول یک توافق نهایی برای پایان جنگ، تمدید خواهد شد.

رئیس جمهوری ایالات متحده آمریکا اعلام کرد که مرحله اول این طرح ۳ مرحله‌ای رژیم صهیونیستی که ادعا می‌کند تحویل حماس شده است، شامل آتش‌بس کامل، خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از نواحی پرجمعیت در غزه، آزادی برخی از اسیران و تحویل اجساد برخی از اسیران، بازگشت غیرنظامیان فلسطینی به منازل خود در غزه و افزایش کمک‌های انسانی می‌شود.

همچنین مرحله دوم این طرح نیز شامل پایان دائمی خصومت‌ها، تعامل برای آزادی اسیران باقی‌مانده و خروج نظامیان رژیم صهیونیستی از غزه است.

این طرح در مرحله سوم نیز شامل طرح عمده برای بازسازی غزه و تحویل اجساد اسیران به خانواده‌هایشان است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->