حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد زمان و محل حضور محمدباقر قالیباف در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات واکنش تهدید آمیز نمایندگی ایران در سازمان ملل به تحریم های جدید آمریکا
سرخط خبرها

مقام صهیونیست: حتی توافق هم مانع از حملات موشکی حزب‌الله نخواهد شد

  • کد خبر: ۲۳۴۱۱۴
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
مقام صهیونیست: حتی توافق هم مانع از حملات موشکی حزب‌الله نخواهد شد
یکی از مقامات صهیونیست در اظهار نظری اذعان کرد که اوضاع لبنان تغییر کرده است و حتی توافق میان رژیم صهیونیستی و حزب‌الله لبنان نیز مانع از موشک‌باران سرزمین‌های اشغالی از سمت لبنان نخواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، اذعان مقامات صهیونیست به شکست‌های پیاپی رژیم صهیونیستی در جبهه‌های شمالی و جنوبی سرزمین‌های اشغالی همچنان ادامه دارد.

«اشر کوهن» مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه صهیونیستی «بار ایلان» در اظهاراتی به تغییر اوضاع در لبنان و همچنین تغییر در وضعیت مرزهای این کشور و فلسطین اشغالی اذعان کرد.

این مقام صهیونیست تاکید کرد: اوضاع در لبنان تغییر کرده است. توافق مانع شلیک‌شدن موشک‌های حزب‌الله از پشت رودخانه لیتانی نمی‌شود.

مدیر گروه علوم سیاسی دانشگاه صهیونیستی «بار ایلان» بیان کرد که رژیم صهیونیستی به شدت در ایجاد کمربند امنیتی در الجلیل اشغالی شکست خورده است.

«اشر کوهن» در ادامه اظهارات خود تصریح کرد که شهرک‌نشینان صهیونیست به محل اقامت خود در شمال سرزمین‌های اشغالی باز نخواهند گشت.

از سوی دیگر «عودید بورر» عضو کنست رژیم صهیونیستی نیز از شکست‌های این رژیم سخن گفت.

بورر با اشاره به شکست رژیم صهیونیستی در اداره جنگ تاکید کرد: تنها رقیب شکست کابینه کنونی در حمله هفتم اکتبر، روشی است که جنگ از طریق آن اداره می‌شود.

این عضو کنست رژیم صهیونیستی ادامه داد: مدیریت ضعیف و شکست‌خورده، ما را به بدترین وضعیت راهبردی‌ رسانده است؛ وضعیتی که مشابه آن را در گذشته سراغ نداریم.

از سوی دیگر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد: حماس موفق شده است که خود را در نوار غزه ترمیم کند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->