گل‌محمدی همچنان منتظر تراکتور پول یک ملی‌پوش را از پرسپولیس دور کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴| برد یاران رونالدو بمب نقل و انتقالاتی پرسپولیس از استقلال می‌آید؟ پدیده لیگ برتر در راه پرسپولیس؟ یک استقلالی در راه سایپا شانس کم مربی ایرانی برای نشستن روی نیمکت پرسپولیس نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ترکیه و گرجستان در یورو۲۰۲۴| شکست تلخ گولیسیانی امتیاز نیان الکترونیک مشهد واگذار می‌شود؟ تجهیز ۵۰ خانه ورزش روستایی خراسان رضوی به اعتبار ۱۶ میلیارد ریال پخش زنده بازی پرتغال و جمهوری چک در یورو ۲۰۲۴ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین اعلام ورزشگاه‌هایی که می‌توانند از VAR استفاده کنند پخش زنده بازی ترکیه و گرجستان در یورو ۲۰۲۴ (۲۹ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین کاهش بدهی استقلال به آمانوف کار سخت رئال و بارسا در هفته اول لالیگا بالاترین دستمزد باشگاه استقلال در جیب مهرداد محمدی پرسپولیس روی گسل زلزله | بیرانوند و پورعلی گنجی به سیم آخر زدند + عکس بلاتکلیفی نیمکت استقلال
سرخط خبرها

اعلام ورزشگاه‌هایی که می‌توانند از VAR استفاده کنند

  • کد خبر: ۲۳۴۴۰۴
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۹
اعلام ورزشگاه‌هایی که می‌توانند از VAR استفاده کنند
نام ورزشگاه‌هایی که می‌توانند سیستم کمک داور ویدئویی را درخود جای دهند از سوی فدراسیون فوتبال به طور غیر رسمی اعلام شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با سیستم کمک داور ویدیویی VAR برگزار خواهد شد.

طبق پیگیری‌ها تا این لحظه ورزشگاه‌های آزادی تهران، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، یادگار امام (ره) تبریز و شهید سردار قاسم سلیمانی سیرجان امکان استفاده از سیستم VAR را دارند.

با این شرایط، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان، ملوان بندر انزلی، آلومینیوم اراک، شمس آذر قزوین، مس رفسنجان، نساجی مازندران، هوادار، استقلال خوزستان، خیبر خرم‌آباد و چادرملو اردکان باید برای بازی‌های خانگی خود حتماً امکان فراهم کردن استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی VAR را فراهم آورند، در غیر این صورت باید ورزشگاه دیگری را معرفی کنند.

اینکه چه طور قرار است بازی‌های آینده لیگ برتر با استفاده از کمک داور ویدئویی انجام شود درحالی که نیمی از ورزشگاه‌های معرفی شده از سوی تیم‌های لیگ برتری مجاز به استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی نیستند، سوالی است که باید از سوی مسئولان مربوطه پاسخ داده شود تا شاید معمای وی‌ای آی در ورزشگاه‌های ایران برطرف شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->