به گزارش شهرآرانیوز؛ قاسم زوکینژاد در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل پشتیبانی شهرداری در این خصوص، افزود: توقع همکاران برای دریافت خدمات مطلوب در حوزه رفاهی بجاست و باوجود تنگناهای مالی، باید به این حوزه توجه کرد و پشتیبانی لازم را از آن داشت.
وی اضافه کرد: مدیریت مؤثر در زمان بحران و کمبودها، هنر است؛ وگرنه در زمان عافیت و بهروزی مالی، مدیریتکردن آسانتر خواهد بود.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد خطاب به سرپرست جدید اداره کل پشتیبانی تأکید کرد: توجه ویژه به نیازهای رفاهی همکاران در دستورکار قرار گیرد و از نظرات کارشناسی و ایدههای کارکنان نیز بهرهمند شوید.
زوکینژاد با اشاره به لزوم تعریف مراکز اختصاصی سرویسدهنده به خانواده شهرداری مشهد، اظهار کرد: مجموعهای مانند کوهسنگی که از قدیمالایام در خدمت همکاران محترم بوده است، مدتهاست که بهرهبرداری مناسبی ندارد و هیچیک از نیازهای سازمان را پاسخ نمیدهد.
وی اضافه کرد: فعالسازی مجدد این مجموعه در راستای ارائه خدمات باکیفیت به خانواده بزرگ شهرداری مشهد حتماً در دستورکار قرار گیرد.
معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد با اشاره به تلاش مدیران سابق این حوزه در راهاندازی مراکز اختصاصی رفاهی شهرداری مشهد و گسترش روزافزون تعداد کارکنان سازمان، خاطرنشان کرد: تا پایان همین دوره، باید سومین مجتمع رفاهی شهرداری در منطقه شمال کشور پایهگذاری شود و حتیالامکان در اختیار کارکنان قرار گیرد.
زوکینژاد با اشاره به لزوم شفافسازی بسترهای ارائه خدمات، تصریح کرد: راهاندازی سامانه کرامت، علاوه بر فعالکردن ظرفیتهای رفاهی جدید، فرایند شفافی را پیش روی همکاران و نهادهای نظارتی گذارده است و بهمرور بنهای کاغذی را از گردونه خارج خواهد کرد.
وی ادامه داد: در سایر حوزههای ارائهدهنده خدمات نیز باید این شفافیت با الکترونیکیشدن ثبتنامها و سرویسها رقم بخورد تا ضمن تسهیل امور، شرایط عادلانهتری را ترسیم کند.