سرخط خبرها

فاطمه معتمدآریا رئیس هیئت داوران جشنواره «آمیکورتی» ایتالیا شد

  • کد خبر: ۲۳۴۴۷۹
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳
فاطمه معتمدآریا رئیس هیئت داوران جشنواره «آمیکورتی» ایتالیا شد
فاطمه معتمدآریا رئیس هیئت داوران جشنواره «آمیکورتی» ایتالیا و حسین سلیمانی داور این جشنواره شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فاطمه معتمدآریا، بازیگر و کارگردان مطرح ایرانی، بعد از تجربه داوری در جشنواره «ونیز» و چندین جشنواره بین‌المللی دیگر، رئیس هیئت داوران جشنواره «آمیکورتی» ایتالیا شد و حسین سلیمانی بازیگر سینما بعد از گذشت ۲۹ سال از تجربه بازی در کنار فاطمه معتمدآریا در فیلم سینمایی مهر مادری، در جایگاه داوری در کنار او خواهد بود.

ششمین دوره جشنواره آمیکورتی در حالی با حضور پررنگ هنرمندان ایرانی برگزار می‌شود که از سال گذشته، میلاد منصوری و دنیز متوسلی به عنوان اعضای رسمی این جشنواره منصوب شده بودند.

فریمن جبارزاده، خواننده مطرح ایرانی که در آخرین همکاری خود با خواننده سرشناس ایتالیایی، «آلبانو» تِرَک مشترکی را منتشر کرد، دیگر چهره ایرانی‌ ست که در بخش موزیک‌ویدئو به عنوان داور، تیم داوران را همراهی می‌کند.

جشنواره «آمیکورتی» به مدیریت اینتریتا روسی، تهیه‌کننده و کارگردان هنری ایتالیایی، هر سال از تاریخ ۲۵ تا ۳۰ ژوئن در ایتالیا برگزار می‌شود.

آمیکورتی در ۶ بخش فیلم کوتاه، فیلم بلند، فیلم کوتاه بین‌المللی و موزیک‌ویدئو برگزار می‌شود و در ۲۹ ژوئن، در مراسم اختتامیه جشنواره، جوایز برندگان با حضور عوامل فیلم و هیئت داوران اهدا خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->