ضبط سریال پایتخت ۷ آغاز شد + عکس حکایت پدر و دختر و دو خواستگار پس از آن زمستان سخت | درباره کامران شیردل، کارگردان و مستندساز ایرانی که امروز ۸۵ ساله شد پوستر نمایش «سینگل» منتشر شد آزمونی جدید برای خانواده تئاتر مشهد رونمایی از پوستر اولین جشنواره فیلم کوتاه کیارستمی آخرین وضعیت سلامتی مجید قناد از زبان دخترش جزئیات دومین مناظره انتخاباتی صداوسیما اعلام شد حمید هیراد: خستم از این مریضی کوفتی انتشار نسخه ویژه نابینایان «شبکه» با صدای نوید پورفرج «ادی مورفی» برای چهارمین بار پلیس بورلی هیلز شد خدمت‌رسانی شبانه‌روزی چایخانه‌های حرم رضوی در دهه ولایت فصل ششم ایرانگرد برای نوروز ۱۴۰۴ آماده می‌شود انتشار جلد نوزدهم «دائره‌المعارف قرآن کریم» کل اگر طبیب بودی... بی نهایت ساده؛ به غایت پیچیده | نظر ناشران مشهدی درباره فرایند قیمت گذاری کتاب فیلم‌های سینمایی آخر هفته تلویزیون (۳۱ خرداد و یکم تیر ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ شهاب اسفندیاری کارشناس فرهنگی میزگرد فرهنگی کیست؟ + سوابق و بیوگرافی محمد فاضلی، مشاور فرهنگی پزشکیان در میزگرد فرهنگی کیست؟
سرخط خبرها

آغاز اکران فیلم جدید «جن گیر»

  • کد خبر: ۲۳۴۵۹۹
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۵
آغاز اکران فیلم جدید «جن گیر»
قسمت جدید از فیلم ترسناک «جن گیر» از مارس ۲۰۲۶ در سینما‌ها اکران می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پس‌از واکنش‌های نه چندان مثبت به فیلم «جن گیر: معتقد» جدیدترین قسمت از این سری فیلم ترسناک به کارگردانی «مایک فلانگان» استاد سینمای ترس قرار است، برداشتی جدید و رادیکال از این فرنچایز باشد و حالا کمپانی یونیورسال از اکران این فیلم از ۱۳ مارس ۲۰۲۶ خبر داده است.

استخدام «فلانگان» در حالی اتفاق افتاده که یک تغییر قابل توجه در مسیر این سری فیلم است، چرا که که تقریباً سه سال پیش اعلام شده بود سه گانه جدیدی از «جن گیر» با بودجه ۴۰۰ میلیون دلاری به کارگردانی «دیوید گوردون گرین» ساخته می‌شود، اما با نقد‌های منفی دریافت شده توسط فیلم «جن گیر: معتقد» و فروش ۱۳۷ میلیون دلار در گیشه، این طرح کنار گذاشته شد. 

نسخه اصلی «جن گیر» در سال ۱۹۷۳ به کارگردانی «ویلیام فردکین» و بر اساس رمانی به همین نام نوشته «ویلیام پیتر بلتی» به سینما آمد و به عنوان یکی از موفق‌ترین فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما به فروش ۴۴۱ میلیون دلاری دست یافت و برای ۴۴ سال پرفروش‌ترین فیلم ترسناک تاریخ سینما بود تا رکورد آن توسط فیلم «آن» شکسته شد. «جن گیر» در ۱۰ شاخه نامزد اسکار شد و دوجایزه نیز دریافت کرد.

فیلم‌هایی که در ادامه نسخه اصلی «جن گیر» (۱۹۷۳) ساخته شدند هیچ یک به موفقیتی در سطح آن دست نیافتند. «جن گیر ۲: مرتد» در سال ۱۹۷۷ ساخته شد و علی رغم نقش آفرینی «ریچارد برتون» و «لیندا بلر» بازیگر فیلم اصلی «جن گیر»، از آن به عنوان یکی از بدترین فیلم‌های تاریخ سینما یاد می‌شود. «جن گیر ۳» به کارگردانی خودِ «ویلیام پیتر بلتی» با بازخورد‌های بهتری رو به رو شد، اما هیچگاه با فیلم اصلی قابل مقایسه نبود. فیلم «جن گیر: آغاز» محصول ۲۰۰۴ نیز از لحاظ هنری و تجاری با یک شکست رو به رو شد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->