حمله حزب‌الله به محل استقرار نظامیان صهیونیست در «المطله» + فیلم شمار شهدای نوار غزه به حدود ۳۸ هزار نفر رسید (۶ تیر ۱۴۰۳) آغاز مراسم اجتماع هواداران سعید جلیلی در مشهدمقدس + فیلم و عکس (۶ تیر ۱۴۰۳) پخش آخرین برنامه انتخاباتی کاندیدا‌ها از تلویزیون منتفی شد در چه صورتی انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم می‌رود؟ پورمحمدی: به‌نفع هیچ نامزدی کنار نمی‌روم نگرانی صهیونیست‌ها از ترور نتانیاهو و اعضای خانواده‌اش ویدئو | جوابیه عباس آخوندی برای رفع اتهامات مطرح‌شده در مناظرات قطعاً برنده انتخابات پرشور ریاست‌جمهوری مردم خواهند بود سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی سخنرانی انتخاباتی در مشهد ندارد دعوت آیت‌الله نوری‌همدانی از مردم برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سرلشکر سلامی: برای شکوه ایران به میدان انتخابات بیایید آمادگی ۲۰ هزار نیروی امنیتی در روز انتخابات | معاون امنیتی و انتظامی استانداری خراسان‌رضوی: تاکنون هیچ مشکل امنیتی در استان نداشته‌ایم ایران سرزمین شکوه و سربلندی | ۸ تیرماه ۱۴۰۳ حماسه‌ای دیگر در راه است + فیلم وزیر فرهنگ: مراسم چهلم رئیس‌جمهور در همه مراکز شهری و روستایی برگزار می‌شود آغاز برنامه انتخاباتی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری در مشهد | از حضور باتأخیر پزشکیان تا تغییر مکان سخنرانی جلیلی (۶ تیر ۱۴۰۳) + فیلم و عکس آخرین اخبار از انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ (۶ تیرماه ۱۴۰۳) وزیر کشور: دولت عربستان فعلاً با رأی‌دادن حجاج ایرانی مخالفت کرده است تلویزیون از آخرین صحبت‌های نامزد‌ها در ۱۵ دقیقه خبرداد (۶ تیرماه ۱۴۰۳) محل اجتماع حامیان جلیلی در مشهد تغییر کرد (۶ تیر ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

قاضی زاده هاشمی: با یک لایحه مشکل اینترنت و صندوق بازنشستگی را حل می‌کنیم+فیلم

  • کد خبر: ۲۳۳۶۰۴
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۶
  • ۲
قاضی زاده هاشمی: با یک لایحه مشکل اینترنت و صندوق بازنشستگی را حل می‌کنیم+فیلم
امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی با حضور در گفتگوی ویژه خبری به تشریح برنامه‌های انتخاباتی خود پرداخت.

به گزارش شهرآرانیوز، این نامزد انتخابات ریاست جمهوری در ابتدای این برنامه بیان کرد: من به دلیل حضور دراز مدت در مجلس و همکاری با مجمع تشخیص و در جریان تصویب برنامه پنجم و ششم بودم. البته برنامه‌های ۵ ساله سابقه شان به قبل از انقلاب باز میگردد و اجرای برنامه‌ها ۵ ساله با اشکالاتی رو به رو بوده و میزان عملکرد آنها تقریبا زیر ۵۰ درصد بوده، اما یک ضرورت است و برای چشم انداز ۲۰ ساله باید در مقاطع ۵ ساله اولویت‌ها را تعیین کنیم.

با لایحه دو فوریتی مشکلات اینترنت و صندوق‌های بازنشستگی را حل خواهیم کرد

قاضی زاده هاشمی افزود: برنامه دولت خانواده پیوستی برای برنامه هفتم است و برنامه دولت ما می‌بایستی در راستای محقق سازی آن مورد استفاده قرار گیرد. قانون برنامه هفتم زیر ساخت قوانین است و هر دولتی روی کار آید باید این قانون را مبنی اقدامات خود انجام دهد.

وی ادامه داد: مثلا در باره کیفیت اینترنت و اصلاحات در صندوق بازنشستگی انشاالله با لایحه دو فوریتی که دولت به مجلس ارائه خواهد داد مشکلات برطرف خواهد شد. برنامه هفتم هنوز هم تصویب نهایی نشده است و دولت به شدت با برخی از بند‌هایی که در بخش اجتماعی اضافه شد مخالفت کرد و به لایحه دولت ۷۰ بند اضافه شده است. دولت درباره بار مالی این بند‌ها داد احساس می‌کرد که مشکلات مالی زیادی را برای تحقق کامل آن پیدا می‌شود.

منابع سرمایه گذاری دولت آب رفته است

این نامزد ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: برای اجرای برنامه هفتم، به عنوان نمونه کاری را دربنیاد شهید کردیم، برای این برنامه در بنیاد زیرساخت عملیاتی نوشتیم. یعنی پیوست برنامه هفتم مهم است. اگر ارزشیابی و انتصاب و عزل مدیران به برنامه هفتم وصل نشود نمی‌توانیم به آن چیزی که می‌خواهیم دست یابیم. اگر آسیب شناسی کنیم بدون سرمایه گذاری نمی‌توانیم به اهداف برسیم و متاسفانه میزان سرمایه گذاری که هست بسیار پایین بوده است. سرمایه گذاری به ۳ شکل انجام می‌شود. اولی توسط دولت است. مشکلاتی وجود دارد و منابع سرمایه گذاری دولت آب رفته و دولت‌ها نیز هنر منابع سازی را نداشته اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
0
0
سلام ودرود بر آقای قاضی زاده هاشمی خدا یارویاورتان
بهنام
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۲۵
0
0
یک لایحه،اینترنت و سازمان بازنشستگی،تعطیل دائم گردد. حل شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->