سرخط خبرها

آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان

  • کد خبر: ۲۳۴۸۴۵
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵
  • ۱
آغاز مذاکرات جدی استقلال با رامین رضاییان
مذاکرات جدی باشگاه استقلال با رامین رضاییان برای حضور در استقلال به طور جدی شروع شده و این بازیکن در لیست خرید قطعی این باشگاه قرار دارد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، رامین رضاییان جزو بازیکنانی است که باشگاه استقلال قصد دارد تحت هر شرایطی او را در فصل جدید به خدمت بگیرد.

درواقع چه نکونام در استقلال باشد و چه نباشد، باشگاه استقلال مذاکره با این بازیکن را کلید خواهد زد و مسئولان این باشگاه در تلاشند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

قرار است بعد از بازی سپاهان مقابل مس رفسنجان در فینال جام حذفی مذاکره جدی با این بازیکن آغاز گردد و باشگاه استقلال رسما به سراغ جذب این بازیکن برود.


در مذاکرات اولیه رامین رضاییان به مسئولان باشگاه استقلال چراغ سبز نشان داده و قرار است در مراحل بعدی درباره میزان دستمزد و دیگر مسائل به جمع بندی نهایی برسند.

رضاییان مورد توجه دو تیم قطری هم هست، اما مسئولان باشگاه استقلال امیدوارند این بازیکن را که سابقه بازی در پرسپولیس را داشته و اکنون جزو یکی از بهترین مدافعان راست فوتبال ایران محسوب می‌شود را تحت هر شرایطی به خدمت بگیرند.

یکی از نزدیکان به باشگاه استقلال به خبرنگار ما اعلام کرد که رضاییان قرار است جای کوین یامگا را در استقلال پر کند و مسئولان استقلال به دنبال جذب این بازیکن در راستای پوشش دادن غیبت یامگا هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مرتضی
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۱
0
1
رامین رضاییان خدایش بازیکن خوبی انشاالله که بیاد استقلال.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->