ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا (۷ تیر ۱۴۰۳) نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳) ‌ایرانیان مقیم کانادا می‌توانند رأی بدهند ویدئو | توصیه رهبر معظم انقلاب به ملت ایران | هرکس می‌خواهد از نظام حمایت کند فرمانده کل سپاه: امیرعبداللهیان شخصیت معیار در سیاست خارجی و دیپلماسی است فرمانده نیروی قدس سپاه: شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت بود انصراف علیرضا زاکانی از ادامه رقابت انتخاباتی (۷ تیر ۱۴۰۳) نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان: آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و از آنها پاسداری می‌کنیم ۶۳ شعبه، آماده اخذ رأی از مردم شهرستان طرقبه‌شاندیز در روز انتخابات است مشهد با ۱۹۲۰ شعبه اخذ رأی، بیشترین شعبه را در خراسان‌رضوی دارد | نتایج انتخابات به صورت متمرکز از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود + فیلم ادارات ثبت‌احوال سراسر کشور در روز انتخابات، فعال هستند وزیر کشور: تعرفه‌های انتخابات به سراسر کشور ارسال شد شرکت در انتخابات با معیار‌های شهید بهشتی سرافرازی یعنی مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح | نگاهی به بیانات اخیر رهبری درباره انتخابات استاندار خراسان‌رضوی: استخدام در نظام جمهوری اسلامی با بقیه نظام‌ها متفاوت است استخدام بیش از ٢٠ هزار نفر طی دو سال اخیر در دستگاه‌های مختلف دولتی در خراسان‌رضوی
سرخط خبرها

آیت الله علم الهدی: باید همه مردم استان بر سفره کرامت امیرالمومنین (ع) مهمان شوند

  • کد خبر: ۲۳۵۱۱۹
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۶
آیت الله علم الهدی: باید همه مردم استان بر سفره کرامت امیرالمومنین (ع) مهمان شوند
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: باید همه مردم استان ولایتمدار در این عید بزرگ، بر سفره کرامت مولا مهمان شوند بنابراین طوری برنامه ریزی کنید که از حاشیه شهر گرفته تا مناطق مرکزی مشهد و بلکه همه شهرستان‌های استان، موضوع اطعام فراگیر بتواند آحاد و اقشار مختلف مردم را بهره‌مند کند.

به گزارش شهرآرانیوز، آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با اعضای بنیاد بین المللی غدیر که در آستانه فرارسیدن عید سعید غدیر به میزبانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی برگزار شد، با اشاره به برنامه‌های متنوع و ویژه بزرگداشت این روز بزرگ اظهار کرد: در فرآیند اطعام‌ها هیچ انحصاری به یک قشر یا حتی یک شهر در استان نداشته باشید. همه مردم استان ولایتمدار صدیق و مخلص امیرمؤمنان (ع) و در این عید بزرگ، بر سفره کرامت مولا مهمان هستند بنابراین طوری برنامه ریزی کنید که از حاشیه شهر گرفته تا مناطق مرکزی مشهد و بلکه همه شهرستان‌های استان، موضوع اطعام فراگیر بتواند آحاد اقشار مختلف مردم را بهره‌مند کند.

وی افزود: باید همه استان رنگ امیر المؤمنین (ع) به خود بگیرد. همه جا باید نشانی از عید غدیر باشد. خیلی از تحرکات ارزنده و برجسته بزرگداشت عید غدیر مردمی است و ما هم تأکید بر این موضوع داریم، اما با این حال، همچنان این نیاز وجود دارد که یک جریان در مقام سازماندهی پای کار بیاید و برنامه‌های مردمی را منسجم کند و به کمال برساند. اطعام خیلی خوب است و باید به وسعت همه مردم استان گسترده باشد، اما تمرکز کنید بر جریان رسانه‌ای و خبری بزرگداشت عید سعید غدیر تا در یک جلوه تام و کریمانه، مظاهر این عید به چشم بیاید.

امیرالمؤمنین علی (ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی

حجت الاسلام محمد احمدزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارشی در نتایج برنامه ریزی‌های ستادی در جشن عید غدیر پارسال گفت: خوشبختانه سال گذشته تجربه بسیار درخشانی برای بزرگداشت این مناسبت مهم به دست آمد و برای امسال، به جرئت می‌توان گفت که همه دستگاه‌ها وظایف خود را در حوزه تسهیل گری شناخته اند. سال گذشته براساس آمار رسمی بیش از چهار میلیون اطعام در سطح استان انجام شد و افزون بر اطعام‌های سازمانی و آن چه در مساجد، هیئات مذهبی و حسینیه‌ها صورت گرفت، سفره‌های خانگی به عنوان برنامه محوری در دستورکار قرار گرفتند.

وی بیان کرد: شعار جشن غدیر امسال براساس هماهنگی‌های کشوری، «امیرالمؤمنین علی (ع) معیار زندگی، الگوی حکمرانی» تعیین شده و تلاش ما این است که در همه شاخص‌ها با افزایش قابل توجهی مواجه شویم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در تشریح برخی از ویژه برنامه‌های بزرگداشت عید غدیر امسال تصریح کرد: ۱۱۰ میلیارد تومان سرجمع اعتبارات تخصیص یافته به ریزبرنامه‌های بزرگداشت دهه ولایت و عید غدیر است. توزیع هزار و ۱۰۰ سری جهیزیه به ارزش تجمیعی ۳۸ میلیارد تومان، هزار دستگاه کولر آبی به ارزش تقریبی ۶ میلیارد تومان، ۲۴ تن برنج به ارزش بیش از یک میلیارد تومان، ۶۳ هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش سرجمع ۴۴ میلیارد تومان و ۳۴۰ هزار پُرس غذای گرم به ارزش افزون بر ۲۰ میلیارد تومان به موازات بهره برداری از ۱۲۰ پروژه نیروگاه خودکفای برق خورشیدی با سرانه بام ۱۵۰ میلیون تومان از جمله اقداماتی است که در دهه ولایت امسال به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا خواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->