نخعی‌راد: متاسفانه چشم‌انداز خوبی از اجماع کاندیدا‌های جبهه انقلاب وجود ندارد | جبهه انقلاب همانند سال ۸۴ پیروز خواهد شد پژمانفر: جلیلی کنار نمی‌کشد | در مورد سرنوشت جبهه انقلاب در انتخابات علم غیب ندارم! ظهوریان: نفس حضور دیدگاه‌ها و نگرش‌های مختلف در انتخابات موجب افزایش مشارکت خواهد شد تاریخ و ساعت اولین مناظره انتخاباتی دونالد ترامپ و جو بایدن برای انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا نخعی‌راد: مردم با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند اخلاقی‌امیری: قهر انتخاباتی دغدغه‌ها را بر طرف نمی‌کند اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور | اسامی نهایی ۴ نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری (۷ تیر ۱۴۰۳) ‌ایرانیان مقیم کانادا می‌توانند رأی بدهند ویدئو | توصیه رهبر معظم انقلاب به ملت ایران | هرکس می‌خواهد از نظام حمایت کند فرمانده کل سپاه: امیرعبداللهیان شخصیت معیار در سیاست خارجی و دیپلماسی است فرمانده نیروی قدس سپاه: شهید امیرعبداللهیان صدای رسای مقاومت بود انصراف علیرضا زاکانی از ادامه رقابت انتخاباتی (۷ تیر ۱۴۰۳) نشست خبری سخنگوی شورای نگهبان: آرای مردم را حق‌الناس می‌دانیم و از آنها پاسداری می‌کنیم ۶۳ شعبه، آماده اخذ رأی از مردم شهرستان طرقبه‌شاندیز در روز انتخابات است مشهد با ۱۹۲۰ شعبه اخذ رأی، بیشترین شعبه را در خراسان‌رضوی دارد | نتایج انتخابات به صورت متمرکز از طریق وزارت کشور اعلام می‌شود + فیلم ادارات ثبت‌احوال سراسر کشور در روز انتخابات، فعال هستند وزیر کشور: تعرفه‌های انتخابات به سراسر کشور ارسال شد شرکت در انتخابات با معیار‌های شهید بهشتی
سرخط خبرها

حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست (۲ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۱۴۷
  • ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۴
حملات موشکی حزب‌الله لبنان به مواضع نظامیان صهیونیست (۲ تیر ۱۴۰۳)
حزب‌الله لبنان از حملات موشکی جدید خود به مواضع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که حملات جدیدی را علیه مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی به انجام رسانده است.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵:۱۵ عصر روز شنبه بیست‌ودوم ژوئن ۲۰۲۴ موضع الرمثا واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

علاوه بر این همزمان با حمله موشکی به موضع صهیونیستی «الرمثا»، پادگان صهیونیستی «زبدین» واقع در مزارع اشغالی شبعا نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان موشک‌باران شد.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در پاسخ به تعرض‌های دشمن اسرائیلی به روستاهای پایدار جنوبی و خانه‌های امن به ویژه تعرض‌های روز گذشته به شهرک الخیام، رزمندگان مقاومت اسلامی روز شنبه بیست‌ودوم ژوئن ۲۰۲۴ ساختمان‌هایی را که نظامیان دشمن در شهرک المطله مورد استفاده قرار می‌دادند با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

حزب‌الله لبنان در بیانیه خود تصریح کرد که در پی این حمله، ساختمان‌های هدف قرارگرفته‌شده به آتش کشیده شده‌اند.

از سوی دیگر حملات ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان نیز همچنان ادامه دارد.

جماعت اسلامی لبنان اعلام کرد که ظهر امروز رزمنده مجاهد «ایمن هاشم غطمه» در پی حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه البقاع غربی به شهادت رسیده است.

همچنین منابع رسانه‌ای گزارش دادند که توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی شهرک «کفرکلا» واقع در جنوب لبنان را هدف قرار داده و یکی از گلوله‌های توپخانه دشمن صهیونیست به اطراف مرکز بهداشت این شهرک برخورد کرده، اما خوشبختانه زخمی‌شدن یا شهادت کسی را در پی نداشته است.

علاوه بر این ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «حولا» و منطقه «وادی السلوقی» را با گلوله‌های توپخانه و بمب‌های ممنوعه فسفری هدف قرار داد که در نتیجه این حملات این مناطق دچار حریق شد.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که شهرک «الخیام» در جنوب لبنان نیز هدف حملات توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

همچنین یکی از باغ‌های شهر «صیدا» در جنوب لبنان نیز هدف حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->