یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است دو پرسپولیسی با یحیی گل‌محمدی به فولاد می‌روند رودربایستی پنهانی پیشکسوتان استقلال: جانشین آتیلا حجازی نمی‌شویم قهرمانی آزادکار مشهدی در آسیا داستان تقابل آلمان و دانمارک| از نقاشی سقف خانه تا بردن ژرمن‌ها و قهرمانی دراروپا! قلعه‌نویی: مطمئناً به جام‌جهانی صعود می‌کنیم زمان مسابقات ایران در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ قرعه‌کشی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ | فرار شاگردان قلعه‌نویی از گروه مرگ برنامه کامل مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ + نمودار حذفی نتیجه بازی پرتغال و گرجستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| شاهکار یاران گولیسیانی نتیجه بازی ترکیه و جمهوری چک در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل ها و خلاصه بازی| صعود قاطع ترک‌ها
سرخط خبرها

جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از شکست ایران برابر آلمان (۳ تیر ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۳۵۱۹۴
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹
  • ۱
جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از شکست ایران برابر آلمان (۳ تیر ۱۴۰۳)
تیم ملی کشورمان در پایان لیگ کابوس‌وار ملت‌های والیبال در قعر جدول قرار گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، لیگ کابوس‌وار ملت‌های والیبال برای کشورمان بالاخره پس از یک ماه با شکستی دیگر برابر آلمان به پایان رسید.

بلندقامتان کشورمان در آخرین دیدار خود هم ۳ بر صفر شکست خوردند و تنها با ۲ پیروزی در جایگاه پانزدهم به کار خود پایان دهند. این فرصت برای ملی پوشان کشورمان فراهم شده بود که در صورت پیروزی برابر آلمان یک رتبه جایگاه خود را ارتقا دهند، اما همان داستان تلخ همیشگی در این تورنومنت تکرار شد و شاگردان پیمان اکبری برابر آلمان هم شکست خوردند.

البته ترکیه با یک بازی کمتر نسبت به ایران در قعر جدول قرار دارد، اما با وجود رویارویی ترکیه برابر ایتالیا، بعید به نظر می‌رسد ترک‌ها حریف ایتالیا شوند تا بتوانند ایران را به قعر جدول بفرستند.

به این ترتیب ایران تنها با کسب ۲ پیروزی ۳ بر ۲ مقابل آمریکا و هلند و ۱۰ شکست به کار خود پایان داد. ایران در رقابت‌ها ۴ شکست با نتیجه ۳ بر صفر، ۴ شکست با نتیجه ۳ بر یک و ۲ شکست با نتیجه ۳ بر ۲ داشت که توانست تنها ۶ امتیاز کسب کند.

کسب پیروزی تنها در ۱۴ ست در ۱۲ بازی لیگ ملت‌ها، نتیجه‌ای است که تیم ملی کشورمان کسب کرده و ضعیف‌ترین نتیجه والیبال ایران را در لیگ ملت‌های والیبال رقم زده است.

جدول لیگ ملت‌های والیبال پس از شکست ایران برابر آلمان (۳ تیر ۱۴۰۳)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
0
0
من از بیگانگان هرگز ننالم .....!!چطورتیم ما در زیر۲۱سال توی دنیا قهرمان میشه اما
یکی .دوسال بعدهمیشه افتضاح؟؟
بکارنگرفتن سرمربی طراز اول دنیا..نداشتن چهارتا بازی تدارکاتی خوب..تغییر ترکیب اصلی تیم درهر مسابقه ای.وبازی دادن بازیکنان بی انگیزه درهرشرایطی.(شمابخوانید عبادی پور)حتی تعویض هم نمیشه
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->