اطلاعیه شماره ۱۴ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آیت‌الله علم‌الهدی رای خود را به صندوق انداخت انفجار یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در شمال تل‌آویو (۸ تیر ۱۴۰۳) بازدید استاندار خراسان‌رضوی از اتاق وضعیت مشهد | آرای خراسان‌رضوی تاکنون نمایانگر مشارکت بالاست + فیلم پخش زنده شبکه خبر و پوشش کامل اخبار انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ + تماشای آنلاین اطلاعیه شماره ۱۳ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) رئیس ستاد انتخابات خراسان‌رضوی: میزان مشارکت و اقبال مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری، از انتخابات مجلس بیشتر است + فیلم کد نامزد‌های چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری چند است؟ (۸ تیر ۱۴۰۳) ویدئو | فیلم کامل حضور رهبر معظم انقلاب در شعبه اخذ رأی چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان همدان (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه محسنی‌اژه‌ای در حرم شاه‌عبدالعظیم(ع)، رأی خود را به صندوق انداخت + فیلم مخبر: وزارت کشور عملکرد خوبی در این انتخابات داشته است + فیلم استاندار خراسان‌رضوی: رأی مردم، تعیین سرنوشت به دست خودشان است کدام آرا در انتخابات ریاست‌جمهوری، باطله محسوب می‌شوند؟ هاشمی در جماران: امیدوارم هرچه به‌صلاح مردم ایران است، از صندوق‌های رأی بیرون آید + فیلم آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان شیراز (۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه اطلاعیه شماره ۱۲ ستاد انتخابات کشور (۸ تیر ۱۴۰۳) آدرس شعب اخذ رأی انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان تبریز (۸ تیر ۱۴۰۳) استاندار خراسان‌رضوی: ۳ هزار و ۵۰۸ شعبه ثابت و هزار و ۵۹ شعبه سیار در مشهد تعبیه شده است + فیلم آدرس شعب اخذ رأی در سراسر کشور (انتخابات ۸ تیر ۱۴۰۳) + روش یافتن نزدیک‌ترین شعبه
سرخط خبرها

اتحادیه اروپا: بحران غزه به نقطه اوج رسیده است

  • کد خبر: ۲۳۵۳۷۶
  • ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۱:۳۷
اتحادیه اروپا: بحران غزه به نقطه اوج رسیده است
مسئول سیاست خارجی و «یانز لنارچیچ» کمیسر مدیریت بحران اتحادیه اروپا، با صدور بیانیه‌ای مشترک در آستانه برگزاری نشست شورای وزیران امور خارجه اتحادیه هشدار دادند که بحران در غزه به نقطه اوج رسیده است.

به گزارش شهرآرانیوز، در این بیانیه که یک نسخه آن در تارنمای اتحادیه اروپا منتشر شد آمده است: ارائه هرگونه کمک انسان دوستانه معنادار در داخل غزه تقریباً غیرممکن شده است و ساختار جامعه مدنی در این منطقه در حال فروپاشی است. غیرنظامیان گرسنه برای دسترسی به کمک های محدودی که به داخل غزه می رسد به اقدامات ناامیدانه متوسل شده‌اند.

این بیانیه می‌افزاید: شرکای ما به دلیل تداوم عملیات نظامی و فقدان حاکمیت قانون در نوار غزه، مجبور به فعالیت در یک محیط ناامن هستند و "مکث های تاکتیکی" باعث بهبود امنیت محیط برای فعالان بشردوستانه نشده است.

مقام‌های اروپایی با تاکید بر اینکه «اگر اقدامی انجام نشود، عملیات (انتقال کمک‌های بشردوستانه به غزه) با مشکل مواجه خواهد شد» عنوان کردند: ما بار دیگر، از همه طرف‌های درگیر می‌خواهیم که به مسئولیت‌های حقوقی بین‌المللی خود پایبند باشند؛ از غیرنظامیان محافظت، دسترسی آنها به خدمات اولیه را تضمین، محیط امنی برای عملیات‌های بشردوستانه فراهم و دسترسی بشردوستانه بدون مانع را فراهم کنند.

بورل و لنارچیچ یادآور شدند: کمک‌های بشردوستانه در مرزهای مصر و اردن انباشته شده است. برخی از این کمک‌ها، مانند مواد غذایی، فاسد شدنی هستند و در معرض خطر هدر رفتن هستند. این یک ضربه مهم به تلاش‌های بشردوستانه ما و کل جامعه بین‌المللی است و علاوه بر آن ضرر مادی و مالی به بودجه اتحادیه اروپا است.

در پایان این بیانیه تصریح شده است: ارسال کمک، بدون دسترسی به داخل غزه بیهوده است. ما خواستار آتش‌بس فوری، آزادی بی‌قید و شرط گروگان‌ها (اسرا)، حفاظت از غیرنظامیان از جمله کارکنان فعال در حوزه بشردوستانه و اقدام هماهنگ برای تسهیل ارسال کمک‌های نجات بخش به مردم غزه هستیم.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->