شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل زدن کیوسفسکی دروازه بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی سفر بی‌سروصدای مربی مشهور به ایران بلوف ازبک‌ها، فیفا پرسپولیس را محروم و جریمه نمی‌کند قایدی _ استقلال در هاله‌ای از ابهام! مهاجم تیم ملی ایران در راه لیگ روسیه دلخوری باشگاه پرسپولیس از عبدالکریم حسن از ناکامی هوادار متمول پرسپولیس تا منتفی شدن جذب لیموچی گاریدو منتفی شد| پرسپولیس به دنبال سرمربی جدید! پرسپولیس علیپور را نمی‌خواهد تاریخ و ساعت بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | دینامیت‌ها اولین سد مانشافت تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت
سرخط خبرها

دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟

  • کد خبر: ۲۳۵۶۱۱
  • ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۳
دلیل عدم تمدید امیری با پرسپولیس چه بود؟
وینگر کهنه کار پرسپولیس در غیاب درویش نتوانست قراردادش را تمدید کند.

به گزارش شهرآرانیوز، وحید امیری اولین بازیکنی از پرسپولیس بود که بدون دریفات مطالباتش از این باشگاه آمادگی خود را برای تمدید قرارداد اعلام کرد.

البته او در فصل های گذشته هم همین کار را انجام داده بود و به همین خاطر هم در حال حاضر امیری بیشترین طلب را در بین بازیکنان پرسپولیس از این باشگاه دارد. جالب اخیرا رضا درویش هم به تازگی فهمیده بود که امیری از سه فصل پیش از باشگاهش طلب دارد و از این رو به نزدیکانش گفته بود بیرانوند و دیگر بازیکنان بهتر است از او یاد بگیرند.

 امیری عصر امروز با حسین بادامکی نشستی را برگزار کرد و قرار بر این شد با بازگشت درویش به باشگاه پرسپولیس بعد از پایان محرومیتش که امشب است، امیری قرارداد جدید خود را با سرخپوشان تمدید کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->