تصمیم‌گیری در مورد تبلیغات تلویزیونی دور دوم انتخابات | مناظره دونفره هنوز قطعی نیست مشارکت ۴۹/۳۹ درصدی مردم خراسان‌رضوی در انتخابات ریاست‌جمهوری توصیه موسوی به رئیس‌جمهور آینده: رابطه حسنه با همسایگان جزء لاینفک امنیت ملی است وزیر کشور: مرحله اول انتخابات ریاست‌جمهوری در سلامت کامل برگزار شد | آغاز تبلیغات دور دوم از فردا (۱۰ تیر) سرپرست وزارت خارجه: مسئولیت بحران دیگر در منطقه با حامیان غربی رژیم صهیونیستی است پیام دبیرکل حزب‌الله لبنان به کنفرانس بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد | پیروزی نهایی، آزادی کل منطقه از سلطه دشمن صهیونیستی و آمریکاست برنامه تبلیغاتی نامزد‌ها در مرحله دوم انتخابات ریاست‌جمهوری چگونه است؟ کره شمالی باعث درگیری لفظی قدرت‌های جهانی در شورای امنیت شد فرمانده کل سپاه پاسداران در مشهد: ما پیروز می‌شویم و این سرنوشت محور مقاومت است| اسرائیل، سرپُل منافع آمریکا در منطقه+ فیلم نتیجه نهایی انتخابات ریاست جمهوری اعلام شد | مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در دور دوم + آمار نهایی آمارها درباره انتخابات ریاست جمهوری در دور اول چه می‌گویند؟ تخلف‌های انتخابات در مشهد چشمگیر نبود از آن وداع تلخ تا این شکوه حضور پیام رهبر معظم انقلاب به کنگره بین‌المللی شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت در مشهد: حرکت مدافعان حرم، ایران و منطقه را نجات داد + فیلم اعلام اسامی شهدای حمله اشرار به خودروی صندوق رأی در سیستان‌وبلوچستان (۹ تیر ۱۴۰۳) شرایط دومرحله‌ای‌شدن انتخابات چیست؟ انتخابات «به احتمال بسیار زیاد» به دور دوم کشیده می‌شود | گمانه‌زنی درباره دو نامزد مرحله دوم نتایج رسمی انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ اعلام شد + تعداد آرای هر کاندیدا + فیلم
سرخط خبرها

کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد

  • کد خبر: ۲۳۵۶۱۸
  • ۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۹
کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد
کانادا بار دیگر با اعلام این که شهروندانش خاک لبنان را هرچه زودتر ترک کنند، گفت که وضعیت امنیتی لبنان به دلیل درگیری بین اسرائیل و حزب الله به طور فزاینده ای بی ثبات و غیرقابل پیش بینی شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، ملانی جولی وزیر امور خارجه کانادا در بیانیه‌ای گفت: پیام من به کانادایی‌ها از ابتدای بحران در خاورمیانه روشن بوده است: زمان سفر به لبنان نیست. شهروندان کانادایی‌هایی که در حال حاضر در لبنان هستند، زمان ترک این کشور فرا رسیده است. تا زمانی که پرواز‌های مسافربری همچنان در دسترس هستند، لبنان را ترک کنید.

هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه درباره خطر تشدید تنش در منطقه به ویژه میان اسرائیل و حزب الله لبنان هشدار داد.

تور ونسلند هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در امور صلح خاورمیانه روز سه شنبه به وقت محلی در نشست شورای امنیت درباره وضعیت خاورمیانه گفت: من نگرانی‌های جدی خود را در مورد خطر تشدید تنش در منطقه، به ویژه بین اسرائیل و حزب الله در امتداد مرز‌ها اعلام می‌کنم.

در هفته‌های اخیر تنش در مرز‌های لبنان و سرزمین‌های اشغالی افزایش یافته و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل آمریکا را متهم کرده که ارسال مهمات و سلاح به این رژیم را متوقف کرده است.

شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از یک مقام ارشد دولت بایدن گزارش داد، مقام‌های آمریکایی به هیاتی از اسرائیل که به آمریکا رفته بود، اطمینان داد که در صورت بروز جنگ تمام عیار با لبنان، دولت جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به طور کامل آمادگی دارد که از اسرائیل حمایت کند.

به نوشته تارنمای سی. ان. ان، طرفین در این دیدار‌ها درباره طیف وسیعی از موضوعات از جمله اوضاع در مرز‌های شمالی سرزمین‌های اشغالی، ایران و مذاکرات آتش‌بس و آزادی اسرا در غزه گفتگو کردند.

بر اساس این گزارش، یک مقام ارشد دولت آمریکا هنگام صحبت از حزب‌الله لبنان تصریح کرد که دولت بایدن در صورت لزوم کمک امنیتی به اسرائیل ارائه خواهد کرد، اما در چنین سناریویی نیرو‌های نظامی آمریکا اعزام نخواهند شد.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->